今日係星期五, 哇哇哇哇哇哇哇哇哇哇, 今日我真係係屋企悶到死左, 係爆悶lo, 堅係冇野做, 一早10點幾起身, 個哥哥上黎整條線, 好在係你, 你之前都上黎同我地整過, 今次又見番你, 唔錯唔錯=] 整完同呀媽落去食野, 之後番屋企, 對電腦到而家-3-"
今日係星期二, 悶到我死左, 起左身之後唔知做咩, 係到玩nds, 玩玩下冇電, 之後打電話比寬頻整番條冇線, (FUCK U BITCH!!!!!~) 冇D耐性, 我唔識,唔明就係到唉. 仲叫我整完都唔得, 就打黎問下D同事. 到第二次打去, 個個人好好多, 好心佢地晨早揾人上黎整la, 唔洗我咁煩, 又唔洗我係咁揾黎揾去....." 琴晚打左比miss問, 多謝miss比我升班, 仲有zoe,大婷都升到=] 但係我都係勉強=[ 唉............" 但都起碼我可以中五畢業先=]
今日係7月1日, 係我最驚既幾日, 因為miss會打黎講見家長既事, 唔知升定留, 今日食午飯之後, 同呀媽落左去打羽毛球, 唉, 比我頂左個球上去, 拿唔到, 再打多陣, 我隻腳就開始一達達紅色, 慘>.<" 好在而家隻腳冇事.........."