2006 年 2 月 14 日  星期二 晴天
sweet~sweet~

收到朱古力...sweet sweet...><''雖然全部都係女仔送=.='''but 都 sweet~^.<

學校又送每人一粒''珍保珠''><~大家..成班一齊食^^

採排......好亂..有人就咁點頭...有人成90度.................唔洗達半就走得

又有人同我同款><!!!!第2次la~(琴日係第1次..同款)今次係兩個人!!好似係灰米色咁...總之好面懵la!!

...唔知咪時候先可以''變身''呢???...N year後?定不久既將來呢???有誰能告訴我呢????...

''你肯定又叉我la~咪當我傻先得架~你夠彊咪米再打黎''...好白痴呀...但我鍾意................

* 還未牽情人的手 一人視佳節 未能二人共舞
亦能萬人大倒數 羅蔓蒂克 無謂急 急也急不到
全城在慶祝 同樣都可感染到 羅蔓蒂克 無論我擁有誰的擁抱
(無論我有沒有誰的擁抱) 同樣有權這天配給得到
我未能參與 能羨慕亦很好 當別人的戀情 洋溢的快樂為預告
today I dream you hold me in your arms
願我下次不只替人開心 有份擁吻 無法 蠋光之下晚餐
組織單身好友逛沙灘 無法 捉緊親熱臂彎
都可擁抱玩具熊 漫步那都市間


大浪漫主義 (Twins)

刊登時間︰2006-02-14 10:54 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 2 月 13 日  星期一 晴天
冇計la....

人醒...冇計la....................(講笑)

尋晚中間分界.....後悔=.=''''

整到個頭好染@@.....算la

聽日採排.............聽日媽唔得閒黎

陳欣欣~^^V..

祝大家...情人節快樂~**

*有情人 昐有日變身 老情人 你照舊每天 
 著長裙 會跟我同行 另有一番風韻

 老情人 百歲後變一世情人 抱你或我的手會震 
 間中失平衡 每晚 將假牙 放好 先可接吻
      (每晚都擁抱你 吻一吻 有幾多甜吻 有幾多好教訓)*


勝中情人(李克勤)

刊登時間︰2006-02-13 10:01 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]