| 2006 年 2 月 14 日 星期二 |
 | |
| sweet~sweet~ |
收到朱古力...sweet sweet...><''雖然全部都係女仔送=.='''but 都 sweet~^.<
學校又送每人一粒''珍保珠''><~大家..成班一齊食^^
採排......好亂..有人就咁點頭...有人成90度.................唔洗達半就走得
又有人同我同款><!!!!第2次la~(琴日係第1次..同款)今次係兩個人!!好似係灰米色咁...總之好面懵la!!
...唔知咪時候先可以''變身''呢???...N year後?定不久既將來呢???有誰能告訴我呢????...
''你肯定又叉我la~咪當我傻先得架~你夠彊咪米再打黎''...好白痴呀...但我鍾意................
* 還未牽情人的手 一人視佳節 未能二人共舞
亦能萬人大倒數 羅蔓蒂克 無謂急 急也急不到
全城在慶祝 同樣都可感染到 羅蔓蒂克 無論我擁有誰的擁抱
(無論我有沒有誰的擁抱) 同樣有權這天配給得到
我未能參與 能羨慕亦很好 當別人的戀情 洋溢的快樂為預告
today I dream you hold me in your arms
願我下次不只替人開心 有份擁吻 無法 蠋光之下晚餐
組織單身好友逛沙灘 無法 捉緊親熱臂彎
都可擁抱玩具熊 漫步那都市間
|
| 刊登時間︰2006-02-14 10:54 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2006 年 2 月 13 日 星期一 |
 | |
| 冇計la.... |
人醒...冇計la....................(講笑)
尋晚中間分界.....後悔=.=''''
整到個頭好染@@.....算la
聽日採排.............聽日媽唔得閒黎
陳欣欣~^^V..
祝大家...情人節快樂~**
*有情人 昐有日變身 老情人 你照舊每天
著長裙 會跟我同行 另有一番風韻
老情人 百歲後變一世情人 抱你或我的手會震
間中失平衡 每晚 將假牙 放好 先可接吻
(每晚都擁抱你 吻一吻 有幾多甜吻 有幾多好教訓)*
|
| 刊登時間︰2006-02-13 10:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 20 | »
|