十分。愛
我呢幾日就去左camp la!!!
講下行程先!!!
第一日入營la......支力死我la!!!!之後分組我地就唔想同d唔識o既人一組so5個人坐左係到最後去左第二組!!!hehe!!!
我地5個人一條心ma!!! 係去訓攪果陣la!!我地出左去買宵x.....係海旁食!!!玩綼!!!true or there果d lo!!!ok好笑la!!!
之後番去又玩!!!比人錫左我隻手一啖!!! 果晚訓左5分鍾za!!!因為衰wa佢係到嘈><!!!
第二日眼訓到乜咁wo!!!係hall到成日x眼訓!!! 之後我地組改左做kingkong組wo!!! hoho!!!之後晚上有party超好玩wo!!!想玩耐ddddddddd!!!!!!!!!!之後唔比出!!!但d boys都肯help我地買宵x wo!!!佢地番到黎因為我無訓...ee醒左la!!! 開左門.......但佢地訓晒!!!廢事比人見到佢地訓o既樣so又關門!!!但最後都!!!wawa仲要.........wahahahaha!!! 之後又玩true or there la!!!咁我好眼訓 於是大家就番去訓!!!兩粒鍾倒ho!!!最後一日我地都好唔捨得wo!!!
搭船果時我好懦!!!唉!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!之後我同ee去左吹fung,傾計!!!後來又大叫好多聲!!!hehe!!!
之後有一個game!!!就係x輸左比人打手!!!我成日輸比人話唔好果d牙............又比人串都唔知識唔識x o既!!!>V<"之後落船...搭車...落車食野...再搭mtr番kf!@!!!勁悶....叫susan落黎!!!之後有人話我笑得似cat wo!!!>V<"!!!之後歸家了!!!
p.s.遠在天邊........近在眼前!!!但是見不到!!! 今日...........