相信大家都食過香口膠,不過你哋有無試過食食下變咗液體!是真的!加埋昨日果次係第二次,我食食下變咗液體,但又無紙巾,所以忍咗十幾分鐘去廁所吐咗去.終合我兩次的經驗,係每種香口膠都會發生的,第一次我食[曬駱駝]唔夠五分鐘已變成液體,今次我食咗大約半個鐘[綠箭][已經無味][都話無紙巾],大家都要小心小心!!!
昨晚同啊媽食咗:$4白粥[好大碗,一人一半],$7炒麵,$7炸兩 $4+$7+$7=$18 果個人用計算機都計錯=$15 哈哈@0@佢重要笑笑口找錢比我,我比$20佢找$5,我一出門口就同啊媽講快D走,啊媽就問咩事,我未話佢找多咗錢快D走,費事佢追出離.唉!笑死!
點算啊!我啊媽又同佢講電話,你估你講得細聲我就聽唔到唔知你想點咩!我真係唔想你為咗我再嫁[到外國],我知你為我的前途着想,鬼叫我唔叻,屋企又無錢,所以她想靠人,但你又唔你真係愛佢,就算啊爸叫你找個嗰,我都唔想!而且衪叫我哋不用擔心我哋所吃的,穿的,住的,求的!我怎樣說她都不會明,她在之前都問過我,她知我唔想,但她又好像想再試我的意思,我又怕她被人騙,因為搞過去要唔少錢,如果搏錯咗,我哋實死,睡街吧!
|