本來今日7:30先起身,但我媽咪卻7:00就叫我,我卻不知,食食下早餐睇到個鐘7:10,氣死啦!我啊媽聽錯.點解暑假到禁早起身,無法,因為學琴.點解唔約遲D?因為我去到鬼死咁遠學[杏花村],miss搬咗]來回成兩個鐘.
走音走音又走音,好心你就唱好D啦!學下祖兒咁努力練歌,miss都無氣鬧你啦!真係要封你做[走音后].
我都唔想 ,D手指重要係咁重要ge時問發D,完全失控,彈唔到,被鬧.
你哋有無睇[高朋滿座],其中一集未啊Dee係mtr吃野,被職員登記.我今日坐mtr回home時見到兩男兩女穿藍色3,帶着個有mtr的鐵張,背寫着顧客服務員,捉咗個人吃野-登記.
見到有個啊媽幫個仔所頭[約十歲肥仔],重嘖埋香水,哈哈!佢自己都笑...
|