剛剛收到媽咪電話,佢話想在今個禮拜六日和我返大陸,我問做咩返去,星期六佢4點先放工,星期一九點又要返工.佢話要返去影相和找啊燕,我都知佢想點!但我還不斷追問佢,佢ee我我地講,我以想哭,我真係真係明佢的想法,我又唔叻又懶,其實如果我用盡各方法去努力,我想我一定得,但我無,我同其他人一樣愛玩,懶憜!所以我唔成功,有心無力.我唔想走,但我無任何辦法,無得揀.媽咪話佢以想清楚,我走我先有前途,如果我無識過衪,我想我都照走,但我已識衪,我真係唔知點!我知媽咪犧牲自己為我,所以我收線後已滿眼淚水,之後我禱告問衪,希望祂幫我!!!  
|