阿隆
感覺上
我對佢一d好感都冇
係好差
超差
我唔係因為佢樣衰
或者係肥而hate佢
(其實都有少少ge......)
至於佢ge habit
都有d改善
好明顯
我係唔鍾意佢ge性格
大家叫佢做天真
吹捧佢為「innocent」
計我話
佢個d叫「naive」
(有人打噴嚏lo~_~)
佢完全唔知人地暗示d咩
我唔想同佢玩
佢係到要big埋泥
我已經做左好多野
去暗示我唔想同佢玩
係咪要我出聲先???
真係服左佢
咁厚面皮
佢同d boys打手球
d boys唔鍾意
已經呃佢
同佢講已經full囇人
佢話
「hey~唔緊要la~~咪當多一個人lo~~~」
真係唔方唔緊要lo
咁唔知醜
比佢吹脤
有一次va
老師話可以做group work
阿隆話
「hey~唔同你一組lo~~」
嘩
阿生
你真係勁lo
你以為你自己係邊個ar?
你估我會同你一組me???
I.S.阿SIR名言:「番屋企la」
我彈番一句比佢:
「冇人話我要同你一組wor......」
佢即刻收聲
個次真痛快~~

係咪有少少變態le我???._.
F.1個陣
我坐佢旁邊
我已經忍左好耐
今日終於爆囇佢lo
舒服囇∼∼∼
呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵
****************************************
|