啫喱 Love&Hate
......
jellyiseric
暱稱: 樂樂
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-07-17
2008-07-12
2008-07-09
2008-06-26
2008-06-25
文章分類
全部 (20)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 20
留言總數: 26
今日人氣: 2
累積人氣: 756
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 6 月 4 日  星期三   雨天


2008-06-04 分類: 未分類

阿隆

感覺上

我對佢一d好感都冇

係好差

超差

我唔係因為佢樣衰

或者係肥而hate佢

(其實都有少少ge......)

至於佢ge habit

都有d改善

好明顯

我係唔鍾意佢ge性格

大家叫佢做天真

吹捧佢為「innocent」

計我話

佢個d叫「naive」

(有人打噴嚏lo~_~)

佢完全唔知人地暗示d咩

我唔想同佢玩

佢係到要big埋泥

我已經做左好多野

去暗示我唔想同佢玩

係咪要我出聲先???

真係服左佢

厚面皮

佢同d boys打手球

d boys唔鍾意

已經呃佢

同佢講已經full囇人

佢話

「hey~唔緊要la~~咪當多一個人lo~~~」

真係唔方唔緊要lo

咁唔知醜

比佢吹脤

有一次va

老師話可以做group work

阿隆話

「hey~唔同你一組lo~~」

阿生

你真係勁lo

你以為你自己係邊個ar?

你估我會同你一組me???

I.S.阿SIR名言:「番屋企la」

我彈番一句比佢:

「冇人話我要同你一組wor......」

佢即刻收聲

個次真痛快~~

係咪有少少變態le我???._.

F.1個陣

我坐佢旁邊

我已經忍左好耐

今日終於爆囇佢lo

舒服囇∼∼∼

呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵呵

****************************************