Luli好似話就泥走la......
有少少唔happy,
因為佢係我地學校ge vip,
冇左佢,
好悶......

*******************************************
其實佢真係kind(唔係講笑),
而且佢對教學充滿passion,
對音樂充滿passion,
對choir充滿passion。
好多老師,
教書只係為左錢、錢同埋錢。
從老師ge角度去睇,
佢係一個好老師。
*******************************************
點解我地憎佢?
因為佢ge教學方法有問題。
我地可能誤會左
佢ge一番心血,
我希望
大家可以珍惜下堂ge音樂堂,
珍惜同佢相處ge時光。
如果要我比grade佢......
林幸恩老師 RANK:B-
*******************************************
|