我覺得
呢我屋企人
同埋我d同學
唔係好欣賞我
我ge屋企人
好唔like我唱歌
佢地成日用好多藉口
唔比我唱
我沖涼個陣唱
佢地就拍門
叫我唔好唱
快d沖完涼
我覺得好嬲
****************************************
去到學校
d人淨係識得
話我高音
仲話我變態
同埋乸形
有時仲叫我收聲
我好hurt
因為我認為
如果家人唔了解我
我d friend一定會了解我
欣賞我
但係
事實並唔係咁
我覺得好灰心
只有d老師
仲要係教music ge
先識欣賞我
鼓勵我
呢個世界上
到底有冇人欣賞我呢???
****************************************
我終於明白
原來古典music真係好唔受歡迎
第時我想做唱opera ge歌手ge志願
我諗到係放棄巴la......
****************************************
我好唔happy ar
不過都送兩首歌比大家
Emotions
去到中段就有surprise
the Diva Dance from The Fifth Element
最尾個到超勁......
呢個係冇cut 音ge
****************************************
|