今日ge swimming gala 超悶,
又唔比睇書,
又唔比同唔同社ge人一齊坐,
齋坐五個鍾,
好悶......
又要分批落canteen,
John社仲要係最尾個批。
等左好耐,
都未到我。
d prefect淨係識得講John社唔落得canteen,
到最後咪都係四個社撈埋一齊落,
多餘......
><
*******************************************
落到canteen,
叫左杯珍珠奶茶,
比左錢,
佢話要等好耐。
所謂ge「好耐」都幾耐下,
等左半粒鍾,
都未到我攞。
Vincy仲慘
等左一個鍾
都未到佢。
得番杯冇人要ge
店長先比佢
Vincy喊
so bad~~~
*******************************************
d 人超賤,
幫人地攞埋,
個個都伸手話要珍珠奶茶,
搞到d奶茶冇囇,
搞到我要飲,
綠茶珍珠!!!
so bad!!!
仲要比紅姑趕上看台......=[
太差了吧!
*******************************************
最憎swimming gala。
諗住行雷,
就可以番家,
但係佢又delay左半個鍾,
雨停左,
又continue,
d F.3好happy,
大笑,
我真係笑唔出la......
最後仲遲放tim。
*******************************************
要捱多幾年
先可以唔駛swimmimg gala啊?
*******************************************
|