| 今天沒有上學去..在家很無聊..死訓了一整天...-0-
得知地理和世屎都不合格...傷心..難過..講笑啦..
其實不合格沒有什麼大不了喇..所以其他朋友仔都不要為了
這些而不開心..下次還有機會的..這個測驗只是佔很少分數..
所以大家都不要為了這樣而悶悶不樂..知道嘛!??/\/\"
夜晚睇萬千星輝頒獎典禮...本身睇到阿余拎第一個獎..
以為肥田會拎女主角..有d鄧佢唔抵..因為我想佢拎女主角獎..
之後佢拎到...我勁開心囉..哈哈..我好鍾意睇佢...嘿嘿嘿嘿
男主角...真係唔知汪明荃話林峯做咩...痴線..人地入5強咪入囉..唔俾呀!??
人地都有努力過架..
之前d女主角舊好多人唔想你拎啦..你又拎..kai的..憤怒中...
俾鄭嘉穎拎左...我好想林峯拎..佢跳舞果度好好睇..haha
 |