| 今日係測驗第3天..如常咁起身返學...不過今日返學要扶住家姐行...因為佢打泳整
親了隻腳...好慘..!!>~<希望[佢]快d好返喇../\/\"差d趕唔到班車..每次趕唔切呢班車...
我就好大機會會遲到..haha..返去上左3堂都係溫書堂...溫數溫到煩..唔識計就會仲煩..
搞到有痴線...=0=" 冇乜點溫過econ...我估唔合格的了..還是對數學比較有興趣..嘿嘿
其實2份圈都有充足既時間做..不過econ很多都亂寫..數學就做哂..不過唔知岩唔岩..!!!
lunch既時候...係d班痴左線..完成興奮狀態...haha..自創了一個植入耳屎的白痴東西.....
真係笑爆咀...呵呵.~/\/\"嘈得濟...很多人離開了...haha..haha..haha..
放學...多謝彤彤的零食...[[零食物語o岩哂我心意..]] haha
[[ haha..唔知大家有冇留意..個板既右下角多左2幅野...haha..這可花了我半
個小時而製的...自覺10分得意....haha..很好玩~~ /\/\"靈拿著結他..很有型..!!!>0<
阿芯很有女人味...很喜歡呀..!!well..很多人看著我行catwalk呢..有點害羞..
禁下我個頭..就會知我講咩架啦..!!!!卡卡**而且那個小小正方盒也換了一些照片.. ]]
上面果張本來有5個人頭(我.靈.芯.冰琪.勝)的..
不過勝同冰琪的..太反光...so只得3個人頭..
 |