[[ 2006 年 10 月 18 日 星期三 ]] |
本年度第2次的友校接力賽 |
| 補打!!!
18-10-2006 係今年第2次既接力...哈哈..好開心..拎到第3..男仔本來拎第2的嘛...
唉..點知就是接捧出了問題...那個靈風的阿sir...真的很衰..討厭!!!!!!!!!!
搞到男仔取消左資格..諗住可以能擺脫第4既厄運架嘛...冇得一齊拎獎lu...>~<"
熱身的時候..大家都很開心....係度傾計同玩..好開心...嘻嘻..因為........haha
跑完剩返我.陳美寶.侯嘉欣.陳仲賢.張兆榮.童詠雪去左扒王之王食lunch...通告寫住
可以2點先返去!!!!!!大家都食得好休閒..哈哈..又係度傾計..好好笑..
""樣衰都靚過你阿媽呀""
""禁你個胃..禁你個肺""
hahahahaha
之後岩岩好2點返到學校..上地理堂...嘿嘿..
今次既接力有..同上...+陳植培同蘇亦斌!!!!
 |
刊登時間︰2006-10-21 12:46 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
« | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | ... | 264 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|