| 今日返學~起身隻腳勁痛~係勁唔想返學囉...但最衰應承左阿媽幫佢拎月餅嘛..所以便只好
死死氣咁返學去~又搭的士返學~..再係咁..我估我會好快破產..sor..ceci..哈哈..搞到你等左
我咁耐...電話用唔到真係好慘...但係..我高效率..今日已經交左$$啦...唉...好窮呀~!!!!!!!!!
今日勁不幸運...無啦啦呢個時候咩......頂呀!!!!!嗚嗚嗚嗚嗚嗚嗚....>~<
仲有..羊仔迫我澄清返...上篇單野~其實冇咩的....哈哈..
唔知大家有沒有睇凹凸容醫...睇到我想嘔..勁肥...條友肥到d肉同張sofa痴埋左...
勁爆嘔心..都唔知係咪真既..如果我變成咁..唔知會點呢..??哈哈..都係唔好諗..等陣真係變左我會好後悔.>~<
小玉整的...得意..thx..>3<"
聽日又係sportsday了~但我仲係好攰...希望跑多d..拎金金..咁我就有好多獎勵啦~哈哈哈哈..
聽日比賽既朋友們都要加油呀..仲有啦啦隊的朋友也是...大家一齊奸爸爹...嗯嗯..
[[ __*聽日要搵人影多d相先得...))*]]
 |