| today 要早會..頒了接力的獎//王太嗌名....=0="佢係咪傻架.!??
上左2堂英文...唔知學到d咩~!好痴線...嗚嗚!!!小息落左去買野食..
諗住運支野飲上去...點知個pf望住哂...運貨失敗...>/\<"
之後中文...小測有19.5/40 差少少先合格...算係咁...!!哈哈..
pa..又要做功課..econ打算好乖的溫下之前教過既野啦..
點知本書係彤彤的...-0-"我的心機又白費了...但不緊..可以俾彤彤溫..!!!
2堂西屎對返之前既小測...7/10 幾驚唔合格果個係我..真係大吉..haha
之後果堂地理先係重點....我地果邊喪玩...勁好玩勁好笑..豬平真係笑鬼死人...
玩左好多低b野...但好開心..HAHA..聽到一個消息..測驗後要調位了..應該會不捨得吧..哈
太開心了現在的座位...!!!
放學去了跳舞.(混血兒).THEN慧慧陪我去了還漫畫...罰款$$ 8 冇陰公..>~<"
之後慧慧又陪我等車...THX >3<"
叔叔嬸嬸等一行5人+姑媽姑姐到家敘敘...一間屋有11個人...-0- -0- -0- -0- -0- -0-
不過很熱鬧...!!!
以下係我同蘇君X的對話!!!!她很可惡...串我..!!恨她X1000000000
個死人蘇君X :喂..你個帆船(wallpaper)幾靚wor!! 你影架??
我:係呀!!!係維港影架..!!/\/\ (面帶笑容地回答)
個死人蘇君x:唔鬼知呀...唔通係你屋企影呀!?kai子...
互笑......
完
 |