|
今日冇乜事發生...好開心咁又過左一日~haha...真好@@..
不過依然討厭中文堂....哎呀!!!!!都唔知點解咁憎..係f.2既時候
,,,我係好鍾意上中文堂的...都唔知點解依家咁..>~<
今日econ堂好好笑..其實每堂既econ我同小玉都會好開心..
點解???我都唔知..因為我地2個會自制一d笑料出黎..
咁先令econ堂冇咁悶..哈哈..至於今日既笑料係關係阿sir既...
係咩就唔講啦...廢事俾人話變態...哈哈哈哈...笑到我同小玉....哈哈
上econ基本係幾開心的...不過完全唔關佢事..哈哈..放左學要去
家政室開會"優化生活學會" 應該會幾開心的..嘿嘿../\/\"
期待煮野食...嘻嘻..^^ 完左出左去睇男仔打排球...
靈勁勁勁勁變態...估唔到你係咁勁的...思...See....撕...好勁..
哈哈..笑死我同小玉...haha..靈你真係好鬼勁...+10分變態!!!!
之後同勝行去搭車...影左dd相....嘿嘿..
今晚的晚餐有蟹食...好大隻..好好味...正呀!!!我食左好多呢..haha...多謝媽媽!!!
[[ ** __聽日小玉唔返....希望我唔會好悶喇!!!!希望希望!!!!! >_<"
 |