| 放左學睇波...杜sir死趕人走...好衰..好彩個籃球阿sir比我地留低...嘿嘿..之後打啦~
冇啦啦阿欣跌到了...仆賓左隻牙...勁勁驚~!!!唔知有咩反應..跑左入廁所
睇佢有冇事...流血了...好恐怖!!!>/\<"..但佢都冇乜野..好勁呀!!!比著係我...一定喊左..
唔係因為跌到而喊...而係冇左隻牙....冇左d牙我會好驚~又要整...勁驚...好彩佢都冇乜事..!
發現個阿sir真係勁惡囉...係又鬧唔係又鬧...幸好未被佢訓練過...呵呵..好彩!!!!!!!!!
今年的恩主教實力比以前差了~不知道為什麼...換了新血罷了...哈哈..最後由我們勝出了~!yo
睇完都5點幾了~勁趕返屋企...行得好好好快..返到屋企6點8...換好3..拿拿淋閃啦~
去到大圍join彤&勝...一起出發了~去到尖咀...去買左個m記食..食完先有得入..我地勁白痴囉!!!
入到去到王苑芝唱緊...好好聽..佢把聲好得意..
跟住有Niki.小方.軒仔.Stephy.莫文蔚.倫永亮.Eric Kwok.克勤.鄭融.泳兒..係咁上下啦..
軒仔唱歌真係冇得頂呀!!!!!!!!!!!!!小方好靚仔~正正正正正!!!!! 
聽完去左海旁行左一陣....好靚!!!!!!!去埋星光大道好無聊...!!!!
之後行左去紅磡搭車返屋佐lu....返到屋企11點幾...好攰..!!zzZ
影左10級多相...聽日再POST出來吧...@@" 再見!
 |