[[ 2006 年 9 月 28 日 星期四 ]] |
| =.<zzZZ" |
| 好眼訓呀依家....but我好想睇棟篤神探呢!!!!
我要頂住....../\/\"
今日PE堂整損左個手...不過毫無大礙..哈哈..
上左2堂ECON...真係上到我想死~訓左勁耐..不過又醒左好多次~
佢一唔講野...我就望...硬係凝住佢係望緊D訓教既人..整到我醒果陣
好頭痛...放左學去左睇佢地練跨欄...到4點幾就閃啦~!!!!
 |
刊登時間︰2006-09-28 11:52 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  |
« | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | ... | 264 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|