| 陳小姐...看到你不可一世的樣子...真的很想打你...!!!!
早早的起身~去了M記食早餐...因為今日有很多賽事呢..!!!有100m 200m仲有鐵餅..
3樣野都係今日進行...攰死人喇~首先跑左100m初賽先..其實冇咩信心的..因為覺得成個人好
似吽吽地~勁低能..開跑慢左勁多..都唔知自己咩事..其實我一on you marks再get set
果陣有d暈暈地~跟住狂跑狂跑...幸好都有第2..順利進入決賽吧...嘿嘿.
lunch..同阿沈仲有栗米去左大家樂食..見到甘甘..哈哈..佢地話佢勁得意..係咁同佢玩..
好搞笑...晏晝返去~要跑200m...好辛苦..嘩..話時話..唔知點解..跑果陣..我同勝都勁急屎~
痴線..真係急..唔係講笑..勁低能..200m我同勝都能入決賽..哈哈..完左休息左一陣..
又話100m決賽第一次召集..鐵餅第一次召集...=0=..很想學分身術...>/\<"
搞到我跑黎跑去...好攰..100m得第2..本身也是處於領先的...但.......最後得第2..
算吧...我真的很攰...之後又即刻走去鐵餅...得第2名..總共拎左2銀...
去廁所果陣..有個畫面好黑....嚇死我...完左去左食好好~
多謝同埋辛苦哂d啦啦隊朋友仔..仲有你地~哈哈..幫我加油打氣的..真的謝謝你們..
你們的打氣其實很有用的....感激+感動...!!!!
[[[ 我的媽呀!!!!!!!!!!!黑左勁多....不要黑到像賓賓呀!!!!help me~~ >~< _*]]
post相區
估下我係乜水...估中有獎...
咁架....無人估...唉..開估啦~
薯片個樣做乜咁肉緊....好搞野~haha
哈哈..欣同我.....
其實我唔知自己想點...哈哈
甘仔,,,拍於大家樂
羊仔,,,唔知諗咁咩呢..諗得咁投入..係咪諗緊詠x呢...哈哈
芯小姐~可愛
健社leader連環拍..好辛苦呢!!!
   
 |