FD
Ada

Joyce

Cristina

Yvonne

梅子

棋棋

訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
アリス九號
アリス九號 Blog
ガゼット
ガゼット Blog
Ayabie
Fans Web
girugamesh
Kagrra Blog
Kra
Kra Blog
LuLu
Nightmare
phantasmagoria
仙台貨物
好友名單
 

  2005年12月21日星期三晴天

  

星期二個日本來想去旺角, 但啊媽搞遲左我, 無去到

夜晚同J家姐講我聽日去旺角, 佢叫我等埋佢, 佢都想去

我仲諗住晏晝去添, 今日等到五點幾先出門口

我自己去左信和睇GAZETTE既野, 上到去唔知邊層

見到間CD舖, 入面有記者, 但我又見唔到邊個

原來係啊李日朗同埋3T其中一個, 我都唔中意佢地

望左一眼就想走, 但D FANS左住左我行, D FANS都唔係好多

佢地兩個好近我, 佢地都幾高下, 低估左佢地

佢地都幾靚, 佢地有派野, 不過我無羅, 我見到好似係聖誕卡甘既FEEL

都無佢地簽名, 所以無羅到, 不過最後後悔無羅到AR.......

我係到想像, 如果我係佢地兩個未黎之前入左去

佢地入左黎, 會點呢, 握手唔通◆◆◆◆◆◆◆

爆開心呀, 買到我既野了, 黎旺角目的就係買

GAZETTE既演唱會, LIVE果D, 睇左幾間, 終於買到

我以為好貴, 好難買添, 我係網上見到人地話要訂佢地既CD

好驚要訂野, 最唔中意就係要第二日拎

買左GAZETTE兩合演唱會, 同埋雅仔隻演唱會DVD

二百蚊埋單, 其實我仲有一隻想買, 但唔知好唔好睇

我又未試過買佢地野, 最後無買到, 諗住下次左買返呢隻

諗錯左TIME呀, 約左家姐六點九, 我六點半仲係旺中到

仲未買完野, 仲未去潮流果到買野, 買完三隻碟即走去花園街到

之前家姐話去旺中等佢, 最後佢改左係花園街等, 差D去錯地方等佢

去到家姐都未到, CALL佢, 佢話仲係九龍塘, 甘我就行行下

行左一個圈行返去等佢, 就黎左, 佢買左幾條裙

我就買左條黑褲, 唔知點解依家中意黑褲

中意黑色白色既衫褲.........

買完野, 去左茶餐廳食晚飯, 好肚餓呀, 呢間D野唔錯呀

食左豬X公仔麵同埋楊洲炒飯食

返到HOME即刻沖涼, 出黎睇GAZETTE既演唱會

睇到一點幾先訓

流鬼你隻耳唔重嗎???

  

     2005-12-22 05:53 PM         [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

              



 

  2005年12月20日星期二晴天

  

今日好晏先起身, 因為琴晚好夜先訓, 整日記, 整相

今日睇蘋果, 知道有個JAY既fans因為聽到JAY話兩年內都唔會開演唱會而自殺

佢好慘, 自己有病, 我都唔開心呀, 兩年內都睇唔到佢演唱會

啊媽朝早出左去買野, 我就等佢返黎去上環羅JAY既飛

計劃好一點幾出門口, 點知啊媽一點幾先返到HOME

等等下等到三點鐘先出到門口, 唔識路呀, 不過有地圖

都算搵到, 中途問左警人問路, 教左我地行, 最尾都去到

上左大廈四樓, 有個女人開門比我地入去, 我就比競投卡佢

同埋E-MAIL副本佢, 跟住個男人叫我過去, 問我羅身份證確認我身份

叫我簽名, 比埋音樂會飛就走得, 跟住同啊媽搭MTR去灣仔

羅證書, 係MTR我話請啊媽飲野, 呢幾排見到好多雜誌都係JAY封面

好想買呀, 但我知道得果幾頁, 好多本都無買, 啊媽係灣仔附近等我

我就上去8樓羅證書, 係樓下個心係甘跳, 都唔知做咩

見到MISS, 佢問我係米黎羅證書, 佢就叫歐生幫我

跟住MISS叫我坐陣, 佢就走左, 我之前讀既基本藥物

原來都有證書羅嫁, 今日先知, 我以為只係羅果個

羅完簽名走了, 啊媽話想去呢到行下, 啊媽又睇佢中意既潮劇

見到想要既野, 但太貴啦, 無買到, 最後買左錄音帶就返HOME

J家姐今晚夜晚要同公司同事食飯, 食8點

 

  

     2005-12-20 10:13 PM         [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

              



 

  2005年12月19日星期一晴天

  

今日夜晚約左三姑姐同埋細姑姐食飯, 去紅磡廣場等佢地

佢地唔識去, 得我識去, 我同啊媽去等BUS, 打比J家姐

佢都差唔多到我地呢到, 等埋佢, 佢話M家姐依家仲係油塘轉車

炸, 佢叫我地走先, 自己黎, 唔識打比我, 架車走左兩次

等左好耐, 等到M家姐都黎埋了, 無幾耐架車黎左

M家姐頭痛唔舒服呀, 但佢唔認, 最尾先認係唔舒服

遲到了, 其實我都唔係好識路, 只係認得路

到左, 要姑姐等我地添!!!!!問我地食咩, 最後食上海野

又係去返上次果到呀, 唔知係米我大食, 食左都唔覺得飽呀

D野唔係好岩我食呀, 三姑姐又比野我地啦(包括啊B表姐呀)

細姑姐同我地講佢個賓賓偷野, 要遲D搵第二個呀

依家D賓賓甘衰既, J家姐比左兩條頸巾比兩個姑姐呀

佢地好中意, 食完返HOME, 三姑姐搭小巴, 細姑姐搭其他車

佢地兩個好快返到HOME, 我地仲係等梗巴士炸, 真係慘啦

 

 

  

     2005-12-20 01:03 AM         [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

              



 

  2005年12月18日星期日晴天

  

琴晚約左M家姐起身睇醫生, 最尾都無起身, 佢話佢起左身睇野等我起身叫佢

我又係係張床到等佢叫, 我係張床聽歌, 最尾啊媽叫我地起身

梁醫生今日好多人呀, 見多人, 去左行行先返, 中途細姑姐打黎比家姐

約聽日係邊到食, 家姐手機無電啦, 返去睇醫生, 跟住家姐話唔舒服

去左廁所, 去完返黎睇醫生, 剛剛好到我, 睇完J家姐打黎話想食KFC

叫我地去買, 買完家姐話想去睇野, 陪佢睇左好耐, 中途J家姐打黎問我野

我唔小心拋左佢D野, 比佢罵呀, SORRY呀家姐, 返到HOME, 比佢罵左幾句

不過家姐好快無野了, 家姐問我地去左甘耐, 想餓死佢, M家姐羅

買完行街, 唔關我事嫁, 跟住食左一個葡X, 食左兩個蘋果, 跟住就食藥

隻藥食到我好眼訓呀, 今晚睇哈利波特<<電視>>

★★家姐話聽日叫我唔好去灣仔住喎★★

  

     2005-12-20 12:57 AM         [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

              



 

  2005年12月17日星期六晴天

  

M家姐朝早去完威已斯返黎HOME再出去同啊媽一齊

跟住佢打黎話叫我地去食五十嵐喎, 我最尾無去

我唔想出去呀, 佢地去左好耐, 由十一點幾定係十二點出左去到依家三點都未返

甘米打比佢地, 佢地騙我話佢地去左旺角, 我信嫁, 不過我叫佢影張相比我睇

佢就話要過馬路, 要收線喎, 半信半二, 佢地四點返左黎, 話買聖誕禮物喎

好開心呀, 佢買左隻米琪女公仔比我呀, J家姐初頭騙我話係送比人做聖誕禮物

我都唔知點解自己好中意公仔, 好大隻嫁, 依家成日都抱住佢, 仲買左耳環比我

佢地自己都買左好多野

★★今日係世貿既示威者好激呀, 夜晚灣仔仲風埋MTR, 唔知學會既人返唔返到HOME呢

搭車都成問題呀★★

☆☆好中意GAZETTE呀, 流鬼玲汰葵好型呀, 日日都聽佢地既歌, 流鬼把聲好正☆☆

↙↗龍一今日生日呀, 生日快樂呀↙↗

  

     2005-12-20 12:56 AM         [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]  

              



jennifer
暱稱: 無名
最近訪客
最近沒有訪客
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
轉BLOG
X X X X X X X X X
X碟
hide
2009-01-30
日誌統計
文章總數: 700
留言總數: 733
今日人氣: 0
累積人氣: 36389
文章分類
全部 (700)