唉....最近成日o係到扮開心...
唔想人地擔心我
wInNiE佢地成日話自己好唔開心
講真 真真正正最唔開心果個係我
間中同wInNiE aMy佢地講我好唔開心
佢地好似唔係好為意
只係自顧自講
佢地唔開心既野係愛情
我根本冇呢樣野既煩惱
但係我有oThErS`
間中上堂同RoXaNnE訴下煩..
都係有D唔開心
aMy佢地已經成日唔開心嫁啦
我難道仲同佢地講我係最唔開心果個咩????
唉.....
今日aMy唔開心 我就叫aMy唔好唔開心
就算唔開心都要扮開心
唉....其實我係講緊自己
最近上堂成日day dream(好對唔住自己 由細到郗上堂都冇試過咁)
總之就唔係好開心xCCCCCCCCC=[
|