岩岩打返之前ge日記.....但係都冇咩心情去打..... 唔知想講咩呀..... 連續兩日都冇上chem chan ge堂啦....唔知佢咩事呢?? 今日仲要有兩堂tim....之後我就係度做數啦.... 做做下先發現....原來我比我孤立左.......><" 唉....無奈....灰爆..... 有某人就淨係陪住佢個4.5啦....有個又係度玩手機喎.... 之後有個又去左後面同人地玩捉棋喎....雖然佢都係做緊功課..... 但係我周圍都冇晒人囉....無奈....