今日唔知做咩事.... kay係lunch time ge時候....幾乎冇食過野..... 要逼先得....但係都唔食得多.... 之後阿婷今日又好靜....好少出聲.... 佢食完之後仲默默落淚....唉..... 佢地兩個都係度為情而煩惱.....無奈....