今日a.maths呀.... 咦...勁白痴仔囉...居然用d浪費時間ge方法去計喎... 如果計得到就話姐...不過宜家係計唔到喎!!咁點算呢?? 超超...唔理佢!!>< 夜晚去左自修室啦...嗯嗯...都冇咩想講啦... 最激氣就係a.maths啦!!