嗯...點寫好呢... 我係今日凌晨先訓...不過六點半就起左身啦...因為都唔訓得多... 樓下不斷咁吹嗩吶...咁又點會訓得著呢??我落返去樓下...佢地仲係度燒緊...成間屋都係煙... 不過換個角度去諗...咁大火...搞到成間屋都暖晒...唔錯呀... 不過我宜家諗返起...以前爺爺都好似冇咁多野搞...可能呢d就係笑喪同哭喪ge分別掛... 唔知啦... 聽日就要小測chem啦...我成十一點先返到屋企...都唔係溫到好多書咋... 聽日仲要小測...唉唉...