人氣:4818 jennyhui : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
呀栩╳╳____之記 D ! ○R Y ★
jennyhui
暱稱: 亞栩
性別: 女
國家: 香港
MORE...  

« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

:: 最新日誌 ::
2007-04-04
2007-03-24
2007-03-03
2007-02-27
情人節 '' *

:: 日誌分類 ::
全部 (61)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
ANGEL個XANGA
JOVI個XANGA
LONG為XANGA
朱琪XANGA
呀屎XANGA
呀洛XANGA
屎汶XANGA
振匡XANGA
臭蚊XANGA
趙子XANGA
德華XANGA

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2007 年 3 月 3 日  星期六   晴天


2007-03-03

又1篇週記咁啦 * V *

唔打緊..''

記得幾多打幾多啦XDD''

1/3 ( Thursday)

LONG為  趙子   嚴溢晞  HA-PI BIR DAY !!!

哈哈> V <

琴晚同LONG為講左生日快樂了 00:01 分呢 * v *

今日返到課室'' ..勁遲喎= V =

咁就同賴LING一齊送禮物比趙子 ''

哼 \   .   / 咩人來架?! 冇禮貌囉 > . <

好彩都有講THANK YOU =V =

LOWBRIS !!

跟住都冇咩特別..''

{{  LUNCH }}

同LONG為慶祝生日IN 易記 =]

今次好味左咁喎XD''

有OK多人..''--- 我 雞 屎 LONG為 朗2 姣匡 德華 樂 JO2 KIM 汶 雪 大拎 RINA 安 *

佢地A班會搞CAMP...我地都玩下仙XDD''

喂..BOBO '!!

幾時聯班呀?! =]

喂..E班' !!

幾時聯班呀?! =]

放學..''

冇食到CAKE''

COZ要choir''

好乖呢*

jo2..唔好咁啦 =)

安再'勾引 '人的話...馬浩賢是不會放過你的 ! XDD

明日去杜杜屋企打牌:M]

2/3 ( FRIDAY)

早上去左那打素''

睇左個報告~ 冇咩問題 ^ ^

1點去左杜杜屋企''

有我啦..杜啦..江啦..我最愛的MANI *V *...仲有LOWBRIS的馮柏唯 = . =''

打牌..''杜杜好勁 @ @''

我打左1鋪後..比左LOWBRIS打 =]

超好人囉我*XPP

玩左陣電腦..''..睇左陣書''

出番去..又打左鋪*

哈XD''

我都覺呀> V <

我傻下傻下咁果時..

摸D牌就勁令架啦=]

之後好肚餓..叫左外賣 --- 干炒朱河 ))

* v *打左個唔計番的=0

WIN =C= !!

咁我D外賣來左啦..睇 鬼上頭*

江又話要食喎*__再叫個啦=V=

我地係到討論班足=]

2D vs 2E    2B vs 2C

加油加油呀!!!!!!

我地講D班可能出女仔''=

: 唔知出邊個呢?

: 你估XX型出唔出呀啦?

: 佢好似唔出喎

X+X : 車~佢唔出..咁其他果D就唔使理啦///

一講完呢句...LOWBRIS就發DIN啦= =''

WAKAKA ''

笑死左啦佢- 0 -

我地睇鬼上頭''

我同我的MANI坐..''

杜同江坐

LOEBRIS自己坐''

我地勁食熱浪同MANGO乾''=]

丁頁 =0 = 超無聊..一D都唔恐怖囉@ @

我要保護MANI呀XDD''*V*

不過睇鬼片有LOWBRIS係到''

一定唔驚囉''

因為佢永遠都係最驚果個囉XDD''

之後我5點就走了...食約呀= )