又1篇週記咁啦 * V *
唔打緊..''
記得幾多打幾多啦XDD''
1/3 ( Thursday)
LONG為 趙子 嚴溢晞 HA-PI BIR DAY !!!
哈哈> V <
琴晚同LONG為講左生日快樂了 00:01 分呢 * v *
今日返到課室'' ..勁遲喎= V =
咁就同賴LING一齊送禮物比趙子 ''
哼 \ . / 咩人來架?! 冇禮貌囉 > . <
好彩都有講THANK YOU =V =
LOWBRIS !!
跟住都冇咩特別..''
{{ LUNCH }}
同LONG為慶祝生日IN 易記 =]
今次好味左咁喎XD''
有OK多人..''--- 我 雞 屎 LONG為 朗2 姣匡 德華 樂 JO2 KIM 汶 雪 大拎 RINA 安 *
佢地A班會搞CAMP...我地都玩下仙XDD''
喂..BOBO '!!
幾時聯班呀?! =]
喂..E班' !!
幾時聯班呀?! =]
放學..''
冇食到CAKE''
COZ要choir''
好乖呢*
jo2..唔好咁啦 =)
安再'勾引 '人的話...馬浩賢是不會放過你的 ! XDD
明日去杜杜屋企打牌:M]
2/3 ( FRIDAY)
早上去左那打素''
睇左個報告~ 冇咩問題 ^ ^
1點去左杜杜屋企''
有我啦..杜啦..江啦..我最愛的MANI *V *...仲有LOWBRIS的馮柏唯 = . =''
打牌..''杜杜好勁 @ @''
我打左1鋪後..比左LOWBRIS打 =]
超好人囉我*XPP
玩左陣電腦..''..睇左陣書''
出番去..又打左鋪*
哈XD''
我都覺呀> V <
我傻下傻下咁果時..
摸D牌就勁令架啦=]
之後好肚餓..叫左外賣 --- 干炒朱河 ))
* v *打左個唔計番的=0
WIN =C= !!
咁我D外賣來左啦..睇 鬼上頭*
江又話要食喎*__再叫個啦=V=
我地係到討論班足=]
2D vs 2E 2B vs 2C
加油加油呀!!!!!!
我地講D班可能出女仔''=
: 唔知出邊個呢?
: 你估XX型出唔出呀啦?
: 佢好似唔出喎
X+X : 車~佢唔出..咁其他果D就唔使理啦///
一講完呢句...LOWBRIS就發DIN啦= =''
WAKAKA ''
笑死左啦佢- 0 -
我地睇鬼上頭''
我同我的MANI坐..''
杜同江坐
LOEBRIS自己坐''
我地勁食熱浪同MANGO乾''=]
丁頁 =0 = 超無聊..一D都唔恐怖囉@ @
我要保護MANI呀XDD''*V*
不過睇鬼片有LOWBRIS係到''
一定唔驚囉''
因為佢永遠都係最驚果個囉XDD''
之後我5點就走了...食約呀= )
|