情人節快樂呀>v<''
今個情人節好好玩呀XDD''
我啦..雞翼啦..同賴LING一早約左整朱古力 @ V @
所以喎..'' 13號果日就去左雞翼屋企啦=)
整到7點先走=V=
但係都失敗左啦.... \ ___ / ''
係有D唔係好開心..不過都冇咩啦..> <''
又係DIN返 ^ ^''
哇哈哈 * v *
勁正..''
[ 你 ]呀! 欠我1個勁大GA人情呀XDD''
..我不知幾辛苦呀XD''
要好好咁多謝我呢 : )
` 好對吾起呀 > < ''
應承左請你地食朱古力GA人//= (
冇計* 失敗左呀MA = 3 =
@ 3 @好多謝 澤澤..趙子..朗兒佢地 ^ ^''
話我地D朱古力好味* V *''
你地班足要+油呢XP...''
仲有!!我好唔中意你呀5c6 \ ^ / ''
又唔食d朱古力..又話核突 @ _ @''
SO BAD =]]
放學同賴L!NG打波..> <''
好好玩呢*
= = ''見到車車5次啦...點頭say hi左5次啦=v=
__* 3月14...白色情人節 *☆
= 3月15..''
CYC做義工..''@ @''
同江..賴LING..朱琪一組''
冇咩野/..但係就勁笑囉XDD''
同KAMMY又好似返左Form1咁 *
好開心呢XDD ^ ^
..可惜 * 依+人地個心個第1位唔係我lu XCDDDD> ◆ <''
=V= 比人打架會XD=<<
完左..''
同KAMMY..杜,,AUDREY影相''=V=
好樣衰@ 3 @ ''
之後歸家了------

呢個係KAMMY同杜杜送我的=)好感動呢XDD
呢個係丸丸送比我架 @ @好 令呀> <''
XDD'' 全部都係人地送架XD''THX*
等等仙Post打邊爐D野..=]
=00= [ 懶 ] !!!!
|