點解又係咁架?!
有時真係好憎我自己..
次次都係咁..
好唔堅強..又依賴人..
今日喊 得雞翼知..
好多謝雞翼..你唔會問我咩事..
只會係我身邊支持我..
你個搏頭永遠都係最最最舒服 ..
THX A LOT
明知道 喊係解決唔到問題..
但係 淚 還是滴了下來 ..
新一年...唉..
要改啦 / . \
發泄左..舒服左..
GIVE THANKS TO 雞翼 '' 永遠是. .朋友 ''
GIVE THANKS TO 安 '' 爛到爆的GAG ''
GIVE THANKS TO 呀屎'' 慰問 ..好暖呀*
GIVE THANKS TO 朱琪'' TEMPO純正令紙巾XDD ''
GIVE THANKS TO 低B們'' 居然冇串我=V= ''
GIVE THANKS TO 你'' POWERFUL''
想不到我哭..
只因現在的滿足 ''
HuI *
|