|
|
2009 年 8 月 31 日 星期一  |
| 開學前的第1日 |
分類: 未分類 |
今日最後一日,
一如以往功課都係未做晒(咁先係暑假丫ma)
其實都唔係差好多架姐,只係差兩篇作文(一篇打好左,係電腦)
經過左一日既奮鬥(其實只係聽下收音機,坐下,企下,一心多用咁囉)
去到黃昏,終於搞店,
重有時間睇日落=]
好汁定書包,準備好聽日要開學!!
|
戀愛? 亂愛!  |
分類: 是但隨想 |
自己最近得知一位同學在msn公開與女友的 [ 愛的宣言 ] 有感而發
個人認為,這不是一件好事
自從網絡的技術漸漸進步
人與人之間,相識的機會也因而增加
再加上交友平台 , 遊戲的影響
現今不少的學生也發展了網上情
這[ 即食戀愛 ]的風氣不應鼓吹
因為他們不是真正了解愛的意義
有鑑於此,政府應該把戀愛例入為教學範圍,
以教懂學生對愛的真實意義
以上愚見,不喜勿插!! |
2009 年 8 月 30 日 星期日  |
| 開學前的第2日 |
分類: 未分類 |
話說今日要準備好返學既野,
一朝早,去左大圍,一間書局,買齊D書
之後再去馬拉松,買左個Outdoor,書包,搞店
最後重打算影學生相,不過都係用返上年果d得啦...
終於搞好晒...
咪住...重未做晒功課 !! sh!t!? |
| 開學前的第3日 |
分類: 未分類 |
又就快開學,隨時又可能停課(當然唔想停啦,上年D時間都唔夠,今年希望可能上足晒啦)
上年做成點,有目共睹...自己真係唔係做主席既材料,自己又要博出位,結果...賴野啦!!
希望今年,可以搵到D岩我做既野,做咩都唔緊要,最緊要冇權!!
唔係到時又濫權咁整人,又一定識唔到朋友-,-
唉,上到F.2...一樣咁孤獨...唯一兩個朋友都各散東西...
而家只希望搵到真心既朋友...
唔知自己太孤癖...定我太古怪呢?
我點都係識唔到朋友(上到中冇乜朋友,的確)
但性格呢D野好難改,隨緣啦~
今日打住咁多先,聽日繼續 |
2009 年 8 月 28 日 星期五  |
| 2009-08-28 |
分類: 金句隨想 |
[ 間中的短視,是最長遠的打算]
做人有時都要學會放下,
凡時只向遠看,
或許,
會錯失了,身邊美好的事情 |
« | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|