|
|
新環境!新身份!新生活!  |
分類: 生活分享 |
哈哈,個tittle好old school
入正題,話說今日拉大隊返學校睇分班啦
9點到左,乜都未有
咁就去大家樂食個早
再返學校,睇結果
睇到都幾開心
起碼都算合理
校方好明確咁張 ''主人'' 與 ''狗'' 分開左
(講野有骨,唔好意思)
而我果班就獲分派一個群腳仔
有骨既野講完啦,
就講下入左咩班啦,
小弟獲分派入2D,30號=]
後尾,有人話我呢班老師有幾惡,有幾衰...
我就認為: [ 天跌落黎當野飲啦,要發生既始終都要發生既,順其自啦!!]
|
2009 年 8 月 19 日 星期三  |
| 2009-08-19 |
分類: 未分類 |
孤身隻影隨拍團
話說今日太過得閒,
而且太過無聊
自己一個走左去影相
[這次的單身旅程 僅有的孤身隻影 迎著凄風冷雨看風景] - 陳奕迅 - 一個旅人

未訓醒,眼濛濛之下...搭車出沙田

跟住條小路一直行

黎到個亭,坐左陣

一直行,一直行,抬頭一睇,
今日的確好熱,好晒

隨手影左呢張相,的確幾好...
張相好似油畫,正!!

呢張都好正,搞到有d想去踩單車
更多圖片:http://www.flickr.com/photos/jerry_516/sets/72157622127239820/
|
2009 年 8 月 15 日 星期六  |
| 2009-08-15 |
分類: 未分類 |
最近既奇怪行為好多
或者係因為困係屋左太耐
成日對住悶爆既電腦
的確係非常寂寞
直頭dry爆
冇街出
又要做暑期作業........
離左題-,-
講返有d咩怪野先
自己成日係屋企對電視啦,電腦啦,死物啦...呢d野傾計
重重覆覆做同一樣野等等...
的確係痴左`~
未做晒暑作,所以唔想返學
但係唔返學又頂唔順-3-
救我呀!
|
| 卡通外星人來襲!! |
分類: 未分類 |
你信唔信呢個世界上有外星人呢
唔係普通果隻,
係卡通片最老套果隻
今日真係有隻黎左我屋企
的確好得人驚
我千幸萬苦之下影左佢一張相
所以上黎分享下

|
2009 年 8 月 14 日 星期五  |
| 高? |
分類: 未分類 |
自問自己都係矮
而且矮得好離譜
但係,點解我會講呢件事呢
就係因為近排有人係msn交代緊自己有冇高過
反觀自己
日日喱係屋企
日日食咁食糖
高就係有高啦,咪血糖囉
日日咁食糖重唔血糖高咩,遲早糖尿病呀~~
另外呢,前排"東望西啤"呢,
咪有講點check自己會幾高既
係點計架呢?
自己冇留意
有冇人sd到黎呢? 謝 |
« | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|