|
|
2009-08-05  |
分類: 生活分享 |
話說最近都係屋企執野
加上今日媽子放假...
去左JUSCO買野黎執屋
但...
世上有條法則叫 :[等價交換]
有得買野..同時要陪人買野..

一等...等左個幾鐘...
返到屋企...
就開始執
經過努力既耕耘...
終於收皮成啦

今日就咁啦,好累`.. 訓"
|
2009-08-02  |
分類: 生活分享 |
今日好熱(雖然成日都係室內,有冷氣),但都照計畫去動漫
過左海,到左會展...
買飛,
之後排隊入場
係熱如火爐既室外下...
排左足足半多個鐘
幾經辛苦..
終於入場
自問自己真係唔係入場追星,睇 [o靚模]....(但真心...見到,睇下都好閒姐-3-)
而且...自己都唔機民...冇買任何online既野
咁我今次黎做咩呢?
主要都係滿足自己興趣...
於去左cosplay(誤)
去左睇lego
雖然大家,可能覺得有白痴...
如果你係比我講中
我強烈建議
大家下年去睇睇
真係,
睇左我肯定你會改觀
好似hardsell左d...
咁就比d相大家睇睇

可能d相影得差左d...唔好介意
自己訂左d野...
等左個幾鐘...
但係為興趣...
冇所謂啦
睇完之後,再去fd屋企玩下
之後坐車
落車既時候已經好黑

天夜了,獨個兒的我...只有影子作伴
好似怪左d-,-
點解有影呢...不過都有街燈既...
收貨啦 |
2009 年 7 月 25 日 星期六  |
2009-07-25  |
分類: 未分類 |
話說今日,去左書展
10點,開左冇耐
就入場啦
行到點幾
真係好累
再搭番船去尖嘴
去左間M記食野
打算幫幫手開包茄汁
自己就好唔小心咁整到周圍都係 
一位朋友不幸中招,係到同佢再講聲對唔住
最後,分享番今日既收獲
 |
2009 年 7 月 23 日 星期四  |
| 2009-07-23 |
分類: 未分類 |
今日,上左一堂暑補班之後,
如常買包野飲,
之後埋堆
見到李浩賢換左眼鏡
咁我就好似平時咁話佢似小肥啦
咁就炒大獲啦(笑)
OK,我知咁話佢唔岩
但你唔鐘意,我可以唔係你面前講
但你唔可以完全唔比我講你囉
你講得唔鐘意既,OK
你咪講囉,我唔介意WOR
定多咪唔講囉
但係...
接下來,請其他人唔好睇(只限李浩賢 / 你係chok朋shake友都睇得,你唔介意我講野有骨的話)
李生,
我鄭重建議你唔好行咁埋chok朋shake友班人
假若你認為我平時同mo係針對你既,
你睇錯la
係,平時的確有笑過你
係,我暗中都有批評過你
但,真實既情況
只得我自己知道
咁樣講有d唔岩,
但請mo唔好介意
有時,mo同你有不和,我做和事佬
有諗過改善彼此之間的友誼
但係,mo始終冇認同返你
p.s,我都用晒所有方法架啦
p.p.s mo見到,都請你諒解下佢,佢一直都忍左我地好耐
最後,希望你重新考慮下班chok朋shake友係值得做朋友
論點都講過好次
都係果句,酒肉朋友係咪交得過呢?
請你好好諗諗,期待你回應 |
2009 年 7 月 22 日 星期三  |
2009-07-22  |
分類: 生活分享 |
最近都唔係好得閒,blog都冇乜更新
而家即刻打番篇先
今日都要上暑補班,
其實當初係好想上
到上左幾日又對暑補好失望
再到今日經過一件事,令我感到上暑補班既得著....
話說,本來今日去書展既
但係被暑補班打擾(應該話係延遲)左呢個計劃
咁心情勁down既我就冇心機上呢幾堂暑補
但係係presentation既時候,我發現左自己一個潛能

jerry got talent!?
估唔到只係識扮野既我,可以做戲(n-joy) |
« | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|