快考試La!! 20/6就考試la,可能有1星期唔寫Blog!
今次係報分試AR!很緊張呢!
今日都幾無聊!!!咁就在家温習囉同下我個妹玩同
埋聽下次下次!!!好好聽!!係一首好ge音樂!
我好難先找到架!!
今天是上水墨畫班的最後一堂,So導師送左
D颜料俾我地,導師問哪個同學D顏料用完,
就俾支我地!我冇要,我個组有個同學想要白色,
但已經冇La,佢隔離個個Have,佢Want To同佢交換,
佢隔離個個唔肯,佢就拿左,佢隔離個個叫佢俾番佢,佢
先俾喳!佢同導師講話係特別俾,下次先!佢叫導師下次
俾佢揀左先wo!有冇搞錯,why佢揀先!人人平等ma!