今日我個組有組員欠功課,所以Miss Wong 就問组長做
咩佢地會欠功課,情况點!第一個就問我,我連續答左三次
有兩次係錯架!唉,最煩既是,欠功課個组員話我冇打電話俾
佢,但是我覺得交功課係佢既責任,打電話俾佢,只係幫助他不
要欠功課,始終要靠佢自己!!
今日Miss Wong 公佈下星期二既默書!!唉,星期二默書咁難,
都唔知合唔合格!!要讀默2大段&背默1小段AR!!好難,救命!!
我一向默書成績不錯,我唔想因為1次既差,搞到成本簿有1次差AR!!
今日英默140分,好Happy!!!!希望以
後默書都100以上!!!!