今日我班交齊功課,冇人欠野!!So Happy!
My FD Fion借左本今期買TVB周刊附送既溏心
風暴大结局的劇情俾我看,我冇看大结局D劇情!
只係看之前的劇情回顧!
今日默書,背默1小段,讀默2大段,背默錯了2個
生字,個Firefighting呢,錯左,寫左做Firefright←(Wrong),
係同學互相交換改,改我個同學話好唔底!
今日,我地又被Miss Wong罵啦,唉!是因為BYAIN & ROY既,
佢地係落去上電腦堂時,行緊樓梯,ROY話BYAIN打佢尖!又話BYAIN
打佢,但BYAIN否認,Miss Wong 問BYAIN有冇,BYAIN都話冇,所
以Miss Wong 罵他,我們全班到小息先有得食飯,但因為我地沒
犯事的同學都是班的一分子,所以我覺得係應該關我地事既!