做組長,好困難!!要做好組長,更加困難!!
在5A班做組長,是好困難的一件事!!因為我地班既班主任是
好嚴格!樣樣都要100分,做功課是、做組長是、
做班長是、排隊都是。但是Miss Wong 都是為我地好!
一方面,佢想我地團結,令我地班冇人欠功課!!
同時,又想我地每個人做好自己本份,成績好的
同學,幫D成績不太好的同學!!今次的組長係由QUIZ
成績最好的頭8名的同學做。我能夠擠身8名內本是一件好事,
但又要做組長,我真係搞唔點,我個組D人,根本
不想我幫助,他們都不愛讀書,並不在乎自己的成績!!
所以話,做組長已經難,做好的組長係一件難事!!唉! |