YO!終於上到QOOZA LU..
一上堂就悶到死左==
真係悶死我..
我又成日都訓唔到..
就死得!!
之後小息之前個堂,
NAKI同我講左佢同琳係反學個時,
佢地係度討論XX人D野,
話唔係好想同佢一齊.
不過算LA..
大家做左咁耐FD,,
同埋你地又唔直接同佢講..
靖係我講,,
佢會以為我玩野,,
打死都FOLLOW我地..
算啦!
大家都係好朋友!!
LUNCH去左啦啦隊..
我地GREEN HSE勁小人囉..
不過過又愈黎愈多人.^^''
+油GREEN HSE!
唱社歌我好勁>V<
放學去MATHS LESSON..
[本來唔想去..但啦啦隊又無人去.]
THEN反去又啦啦..
好唔HAPPY..
我地GREEN HSE都無人黎.
GREEN HSE!!
|