LAM LAM HAPPY B-DAY!!!

你生日播..係咪好HAPPY呢??
^^
+油呀!!
今日我同LING去身體檢查...
我好鬼正常,,
仲高左好多TIM..
高左7.2 CM(一年)
好勁呀我..-0-
卡..
係2E上左2日,
真係好唔中意,
第一係因為 KING KONG坐我前面,
第二就係我唔中意2E個D男仔,好KAI,
....
總之就係超唔中意...
今日KONG HONG係到話佢下個星期三DUTY,
去揸BUS..
好心佢LA..
咁鬼大個人仲係到諗埋晒E D野..
係到以為自己係巴士之父,,
講講下野又係到唱歌,,
唱唱下歌又係到流口水,,
上上下堂又無LALA拎個頭過黎..
唉...
|