今日超黑仔..
晚上家姐同我染髮^^ 好HAPPY!!^^ 染到個頭好搞野!!
今日第二次同LING去SIMMING!
LING個弟弟要跟埋我地去女次==
上次都唔洗跟,但係因為弟弟唔識換衫,,
SO同我同LING一齊去女次..==
2E^^
好慘耶~暑期都要溫書.. 又要補習,,今日第一次去個個人到補習, 好悶! 不過都係自己攞黎,, ADD OIL呀!