.今日哥生日` 我比左E樣野佢` OUTD00R袋. ^^
得意MA?
T0 Baby N1K1: 我很愛你呢~ 你做咩會咁可愛嫁? 愛死你LA我~ 你對我太好LA! 我係唔會比人地'哈'你嘅.! 你放心LA>V< 我係唔會比人搶走你的. =] 我最中情你個啦啦球髮型; 我最愛聽到你'占'叫; 我愛你你知道嗎? 不要離開我呢~ I L0vE Y0u F0rEveR! By.J1NG=)