今日好早起身了..好眼訓.勁唔想起身的啦.但為左見霆鋒.點都要起身了..都12點了.但我尋晚好夜訓的啊.
fans club約左一點.可惜我遲到呀..點幾先去到.好彩都係剛剛點名啫.算無遲吧..等到1點45分就入埸了..有得坐坐.好開心啊.還要第3行,,
之後拎牌牌,.原本2點開始..但霆鋒又遲到左少少了.不過佢黎過下..真的型到爆囉.帶住超超.哈哈.但好多記者影相啊.死啦.我唔要上鏡..之後都係講電影的東東.大沙包..真的好大啊.還翻左少少電影片..霆鋒型到爆啦..打得好勁..睇到會心痛..但7月28日都要去睇啊.今日還係咁叫..無聲了.哈哈.人家還咳緊的啊...到走果陣..我跑左去等霆鋒出黎..哇..握到手手啊.
開心死.但掛住握手唔記得左影相.所以...一張都無
算了.都好開心的啊.
之後我就去左旺角買kat-tun的東東.買左本台版的con場刊..同一本算是寫真吧,好正的啊.2本都係買左$126咋..還有dvd送..之後去左買龜同龜仔d野..就返屋企lu.但我在信和行左成個鍾有多...今日真的好開心..無影到nic..但都影張nic的相相先得.
係咪好令仔先,
ps.我今日終睇哂<開朗的家族計劃>了..正啊. |