今日一早起左身了.是比大個頭嘈醒.我尋日還比佢打左好多巴..我啊.一定會報仇的...同佢訓左2日.一日整到條腰.一日就比佢打左好多巴..所以一定要報...
但都好.因2點市中心有葉宇澄睇.雖然我唔鍾意佢.但就好想見下佢真人.因同名嘛.哈哈.所以拉左大個頭同我去睇.亞澄真人好可愛的啊.不過都係睇左一陣就走左.話哂都唔係鍾意.也影左幾張相相的..之後好開心地.去左利寶..哇..卡店有開.問佢有無KAT-TUN張卡同阿仔<JIN>卡.佢話無..好多人搵.一早買哂.但佢都有搵到.好彩地..比佢搵到一張KAT-TUN的.佢問我3蚊要唔要.我緊係話要啦.幾多$$都要...但真的無阿仔張卡.龜龜佢都話無.但...我見到PI果張.就話買啦..點知....點知啊...比我發現龜龜的卡啊...得返3張.同一樣的.所以我即買.3張比我買哂了.嘿嘿.好開心啊....如果有嘛阿仔的更加好....
今日真的好開心..比我搵到好多想要的野.但也好掛住阿仔.2星期了.佢走左2星期..真的..幾時先半年.好掛住阿仔啊...雖然在網上睇到佢的近照..但仍然好掛住呢.半年...快D到就好了..
 
我最鍾意呢張呢.好可愛啊,

|