小笨蛋日記
好開心..赤西仁你返黎了..
~~歡迎赤西仁再次返黎~~
JIN仔對fans的說
~人生可能有很多很辛苦的事情,我們大家一起努力吧!~
      
jinlove
暱稱: nicole
性別: 女
國家: 香港
« March 2016 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
最新文章
JIN仔誕生日おめでとうございま...
報左日文了
拎左KAME扇扇了
歡迎JIN仔回來KAT-TUN
赤西仁
文章分類
全部 (73)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
時鐘
2006 年 11 月 25 日  星期六   晴天


好累 分類: 未分類

呢排真的好累..雖然返2日放一日.同返5個鍾..但真的好累好累.可以話我散哂了.成身d骨都好痛.我就快撐不下去了.

還有尋日收到個消息話和也都去留學..真的有d不想.但有d覺得是好事.因和也咁耐無休到息..睇見都心痛.所以都好想佢可以襯住留學.好好休息嘛.就好似阿仔咁.也有傳阿仔3月返呢.係就好了....

2006 年 11 月 21 日  星期二   晴天


好累 分類: 未分類

今日第一日返工呢.返3放8..所以我成2點先起身.慢慢執返好自己個樣先返工.不過都係半個鍾搞掂.最激氣係無褲著.是因無布帶先無得著.激死我.之後就好趕咁出門口了.

去到間野都係得果2點45分..還有時間.因要換衫衫.機本上我唔知d衫點著.是條領巾.好難搞..個頂帽都著得我好痛.今日都唔算多人買野.不過我以覺得好累了.同可以話我無咩點出聲.因我都未分得出d野=.=""咁又點介紹呢..

收工後我就即換衫衫走了.點知..一見鏡咪照下囉.點知..成個傻婆咁..個頭亂得想死...我覺得果陣自己個頭似黑e妹多d啊.所以即搵廁所...搞掂個頭佢..但都係唔係好見得人.但都無計.我無猜梳啊.之後就打比yo姐..點知佢唔聽我電話..正衰女黎..好彩佢後尾都有打返比我.唔係佢就知死..同佢講電話講到返屋企..部電話都無電了.因我無叉到.之後返到屋企就換褲.餵龜龜同洗 佢地個缸..之後洗白白玩電腦......

今日真的好累.無諗過返5個鍾都咁累.是因為太耐無做野嗎?可以話.我開始唔想做了

2006 年 11 月 17 日  星期五   晴天


搵到工了 驚訝 分類: 未分類

今日一早起身去屯門市中心見工了.緊張得要死.所以去到都唔駛入住.行左陣先去.因我早到左.填果份野簡直唔知點填好.又唔記得學校D名點寫.又有D唔知點填好.還差D填左已婚=.="""之後叫我等電話..諗住死緊啦.

點知今晚6點幾果陣就打黎叫我星期一返工了.嚇死我.請我啊.今次我會做住先的...

今日還好激氣..我3點開始燒碟.點知第一次唔得咪試多次囉.點知都係唔得..哇...我用左成日時間啊..燒到9點幾..先唔得.激死我了.

所以我放棄了.明天先燒了.

所以我就去左睇阿仔..阿仔好可愛啊.好掛住阿仔.唔知E+的阿仔點.唔知佢在邊.好擔心阿仔啊.不過我唔想佢有新聞.因一定是寫衰佢的.還有聽左KAT-TUN隻僕らの街で.無了阿仔的高音,無了阿仔的可愛聲.孩子聲,溫柔同SEXY的聲音.好寂寞啊..唉..阿仔你一定要快D返黎KAT-TUN啊..好掛住你.我一定會等你返黎的啊..

今日整的阿仔..好型型啊.好想見阿仔

2006 年 11 月 13 日  星期一   晴天


比阿仔多點時間可以嗎 感動 分類: 未分類

今日上網睇到又有JIN仔的東東.話阿仔父母家遭扣押,好多D傳聞唔好再作野啦.唔好再搵阿仔咁寫..咁寫真的會多D人睇嗎?

你知唔知你地可能會比左好大壓力阿仔同佢D父母嫁.你有識唔識理阿仔同佢D屋企人的感受嫁..真的激死我了.如果你地比人咁寫會點呀.

睇到呢D新聞真的好心痛.阿仔一定會好大壓力吧.點解唔比佢安安樂樂咁去外國讀書呢..阿仔都是人啊.都要有自由嫁.你地真的好過分啊,好唔開心..真的希望阿仔無咩野.當作睇不到就算..

唔好再比咁大壓力阿仔了.佢只是個22歲的孩子啊..

2006 年 11 月 10 日  星期五   晴天


2006-11-10 無奈 分類: 未分類

今日想試下用阿仔打日記的方式打呢篇日記呢≧□≦○

今日一早我就比電話嘈醒左了(/"≡ _ ≡)

所以心情真的不太好呢o(# ̄▽ ̄)==O)) ̄▽ ̄")o

是大家樂打黎見我3點去面試(@︹@).

咁點解要咁早打比我呢.明明約我3點的.就11點打黎嘈醒我╮(╯3╰)╭ 

叫我去荃灣南豊中心大家樂面試呢.o(︶︿︶)o

但因我自己未醒哂.所以都唔知係咪聽錯的( ̄▽ ̄)" 

所以我2點就出左門口去了.去到都係果2點45分.(@[]@!!)
雖然早左.但我都照去見.

我話搵陳生.點知個人問我搵邊個陳生(@[]@!!)

嚇得我以為我今朝未訓醒聽錯電話.(@[]@!!)(@[]@!!)(@[]@!!)
好彩後尾我話約左3點面試.個人都有幫我叫個人出黎o(≧ω≦)o

但我到E+都唔知見我果人姓咩的.正知個人好惡好串o( ̄皿 ̄)o

還要懶係野咁..所以我都無咩點聽佢講野,( ° ▽、° )( ° ▽、° )( ° ▽、° )

正話知知知.得得得就算了.o(≧v≦)oo(≧v≦)oo(≧v≦)o

後尾都係請左我o(≧v≦)oo(≧v≦)oo(≧v≦)o

但一聽要返十幾個鍾.我就想唔做了(〒▽〒)(〒▽〒)

我會捱不住的啊(X︵X)

所以星期2先返工.我諗緊做唔做了.(= 0 =)y

呢幾日都要搵工.我想做文員呢o(≧v≦)oo(≧v≦)oo(≧v≦)o

所 以我要繼續努力搵工工.o(≧v≦)oo(≧v≦)o

然後去日本搵阿仔.o(≧v≦)oo(≧v≦)oo(≧v≦)oo(≧v≦)o

呢篇日記打得我好苦呢.(@[]@!!)(@[]@!!)(@[]@!!)
所以無下次的了.o(≧v≦)oo(≧v≦)oo(≧v≦)oo(≧v≦)oo(≧v≦)o