我尋日都夢見JIN仔..是明彥個LOOK..好型. 我係蕩失路..點知比我撞到仁仁. 果陣好凍.我又著得小衫衫...點知仁仁除左佢果件褸褸比我著. 佢就著住件背心凍到"叔"下"叔"下... 我見佢咁..就比返佢..點知佢就一人一半..攬住左我.,哈哈 開心死.........
今日一起身就咩都無做..也唔想落街街.無心情啊.呢排都無咩心情.又唔夠訓..呢幾日都發惡夢.遲早嚇死我了.=.=""
今晚哥又帶左不明的人黎..煩死了.好嘈.頂,,,心情好差啊..
尋日整的和也圖圖...
今日同媽咪去左吉吉.搞哥部電話,後尾都係買左個唔知咩野.先入到歌.真笨....之後食完野.同媽咪行去睇多次電話.點知比我見到有個人勁似雅仔啊..好型型的啊.真的好似好型.開心死.搞到我呆左一呆.哈哈
返到屋企.落車車時..落好大雨啊..=.=""落車先黎落雨..好彩媽咪有帶雨傘啫....唔係又要濕身..
返到屋企.幫哥睇下電話點入歌..點知..頂..搞左成個幾鍾先識啊.搞到想發脾氣...按左佢...好彩後尾都比我入到..
之後就整NARI的生日圖圖..問左WAWA拎好多相相.
今晚同哥同媽咪出左街街食飯..還同哥買電話.買左NEC啊.不過我覺得NEC D機唔好用的.都唔跌得0既.佢個電話係黑同綠色的.是我幫佢選顏色的.就連試機都係我幫佢試.搞到好似部電話我買咁.
今晚返黎記起上戶彩生日同成宮寬貴.所以整左圖圖.不過搵唔到成宮的令令相相.所以正整左上戶彩的.以粉紅色為主.不過好似整得好普通就是的
今日成日都無咩野好做.好悶...所以整左一幅成宮的圖圖.本身是整仁仁的.點知去整左成宮..仁仁..下次先整過好了.
成日都無咩野發生.悶死我了.