今日我21歲lu.老了.一早比people sd訊息黎嘈醒左.一睇.是生日快樂.睇完.就再入睡了.訓到12點比媽咪叫醒左.叫我快d沖涼洗頭出街.但點知.....我搞到12點半就可以了.點知.一等....等到媽咪成1點半先搞好.出到西九龍都成2點半了..去搭車車時.舅父打比我.一聽就係唱生日歌比我聽.哈哈.我覺得好搞笑啊.佢唱完講完生日快樂.就收左線..估都估唔到第一個同我講生日快樂0既又係佢.連第一個同我唱生日歌都係佢.哈哈,好搞笑.不過都謝謝..車車好慢啊.搞到成2點幾3點先出到去.去到西九龍.完本去食任食壽C的.點知太多人..我地就去左食日本料理..間野一D都唔貴..還好好味啊.我食左好多野.好飽飽..之後去左同媽咪睇水晶.頭果間..我咩都買唔到..第2間..我買左好多水晶吊咀...同一串龜龜水晶..好可愛的呢...之後就行去金魚街街果到...哇..好遠啊.不過都行到果去..因我都唔係好識去過去...去金魚街.完本買本雜誌做比自己的生日禮物的啊.可惜...無我想要果本.所以算了.次後就同媽咪去買魚魚..買左好多令令的魚魚啊...好多好多.還有米奇魚魚.....同買左龜糧比仔仔食..嘿嘿.之後就返屋企LU..
雖然係生日.但無蛋糕食啊.但就去大班買左個唔知咩野..唔好食的.不過算啦,,唉...
還有...今日睇仁仁24小時..仁仁好可愛啊.跳舞好型..還有..捉個小朋友時..勁有爸爸FEEL..仁仁一定是個好爸爸黎的.嘿嘿
今日影的啊.PI吧扇扇呢.

所謂的生日蛋糕.唔好味0既.
 
|