小笨蛋日記
好開心..赤西仁你返黎了..
~~歡迎赤西仁再次返黎~~
JIN仔對fans的說
~人生可能有很多很辛苦的事情,我們大家一起努力吧!~
      
jinlove
暱稱: nicole
性別: 女
國家: 香港
« February 2016 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
2829
最新文章
JIN仔誕生日おめでとうございま...
報左日文了
拎左KAME扇扇了
歡迎JIN仔回來KAT-TUN
赤西仁
文章分類
全部 (73)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
時鐘
2006 年 12 月 30 日  星期六   晴天


06年快要過去了 開心 分類: 未分類

06年過嘛聽日就過去了.今年感覺過得好快.有開心的有唔開心的.但我覺得唔開心最多的.今年內我是返左5個月工啦.有7個月我是放假的.我記得今年第一份工是返x施.果陣是2月12日.是我最記得的.因第2日就是大頭生日了.但我做到5月12日就無做了.剛剛好做左3個月就無做.之後就放左半年假到.直到近排11月20日先開始返e+份工.但我唔知叫咩名了.是買芭芙的啦.但好少$$...唉.

今年最開心的事就是在3月22日我最愛的KAT-TUN組成5年.終在3月22日呢個大日子出道了.也出了第一張真真正正的KAT-TUN CD..我當然有買到啦.好開心的心情去買.雖然600蚊真的好貴.但我覺得是填得的啦.因是阿仔(JIN)的第一張CD.感覺好開心.第一次睇到KAT-TUN的PV都好開心.感覺KAT-TUN終真真正正出道是歌手了.之後開心的事都唔記得.但我知道我開心的事全都是阿仔你.沒有了阿仔.我的開心事就會好少的了.

而最唔開心的事在10月13日呢一日.一起身睇報紙就話阿仔要去讀書.站休3個月.真的一睇到喊出黎的啊.點知上網睇.還話不止3個月是半年或更長的時間.真的個心情成個下跌哂.感覺咩都無哂咁.開頭都想去唔相信.但果晚阿仔你就開記者會證實左是真的.果陣真的好唔開心.點解要走.還要半年或有多.之後不停有阿仔的不好新聞.又話佢要結婚.唔返黎KAT-TUN等.真的好唔開心的.但我不會信.真阿仔在記者會講過一定會返黎的啊.一定不是因為女人而走的.是去讀書.雖然喊左好幾日.但你的決定一定會支持的啦.所以慢慢都去接受..今日.阿仔以去左讀書2個幾月就快3個月了.好希望阿仔快D返黎.KAT-TUN同我地都等著你回來呢.

而07年.我好希望阿仔快D返黎啦.好希望在8月尾去到日本.好想在日本過22歲生日.所以E+正在努力中的了.也希望出年阿仔同KAT-TUN都可以順順利利..咁我就開心的了.

2006 年 12 月 25 日  星期一   晴天


聖誕快樂 開心 分類: 未分類

聖誕快樂,今日聖誕節啊.可惜我要返工工.無得放假.連返5日.明天有得放假了.前2日還要加班啊.E+累得要死啊.今年聖誕收到3個禮物,是4個吧,YO姐整左張圖圖比我.一個是龜仔銀包野.是散仔包黎的.好可愛的啊.我好鍾意.一個是芭B啊.嘿嘿.我覺得好搞笑.收到芭B....一個是樂天熊仔餅餅..多謝哂大家啊.我好鍾意.

呢幾日都好掛住仁仁,不是.是日日都好掛,.呢幾日還成日夢見仁仁啊.佢好開心咁玩.嘿嘿.有次還同和也一齊玩.嘿嘿.阿仔仔要快D返黎啊.掛死我了.大家都好掛住你呢...

2006 年 12 月 20 日  星期三   晴天


覆診 分類: 未分類

今日一早去左覆診呢.但其實一d都唔早.我1點先起身.但其實又10點以比人轉野嘈醒左了.只是唔想落床就是的.

去到e院都3點幾了..一直等到差唔多4點先有得睇.但好快就睇完.話我無野.一年後再覆..但是約左08年先.即係唔止一年啦..笨蛋.

之後同媽咪落左旺角行街,.買左條返工褲.但唔知會唔會因低腰唔比著..但算了都買左.之後就行左金魚街,買左個龜龜山..再之後就落荃灣約婆婆食日本料理了.好好味啊.食左好多野.但個地獄拉麵好辣啊.但好好味..嘿嘿

明天返工了.一返返5日啊.嗚..要加油啊.我還諗緊做唔做落去好,.返荃灣真的好苦.明天返荃灣啊..嗚

2006 年 12 月 10 日  星期日   晴天


霆鋒fans club party 分類: 未分類

今日去左霆鋒fans club party..所以11點起身了.好累.好眼訓..但今日我覺得一d都唔好玩.也好悶..機本上無咩點真真正正見到霆鋒..好遠好遠..

講真果句..唔去睇好過.."哂"左我一日假同百幾蚊....

為一係影左幾張相=.=""""""

講真.我都知自己以開始唔鍾意霆鋒了.因個心全部都去哂到...就算今日.見到霆鋒.但個心都係諗緊的野的.所以.我決定不再入會了...要儲$$去日本..也不會亂買野.因我要去日本.我要見啊..所以e+要努力...

但我還是不想返工..

今日影的相..第一張是入場卷.第2是1部分霆鋒的獎

今日的霆鋒

2006 年 11 月 30 日  星期四   晴天


好累了 分類: 未分類

今日是今個月的最後一日了,都返左有成8日工.好累啊.真的好累.今日返早左一個鍾.但又收早左半個鍾.因為無水..所以早走.但我係咁去廁所洗野同"島"水..可以話今日似在廁所返工多D.行左好多好多次.真的好累啊今日.明天開始返9個半鍾了.有一個鍾頭食飯飯.嗚..真真正正無哂自由了.12月會返21日工.有7日都在荃灣啊...

呢排好少搵YOYO.就算搵佢佢都無理我.無計啦.人家要返工.好難就到時間搵到佢的.唉...YOYO呀...衰女黎.

還有呢排都好少有仁仁的消息.有都是唔可信的.真的好掛住仁仁.我估唔止我掛.連和也都係..哈哈..我E+要努力儲$$..希望下年會去到日本搵仁仁同和也呢..嘿嘿....加油