06年過嘛聽日就過去了.今年感覺過得好快.有開心的有唔開心的.但我覺得唔開心最多的.今年內我是返左5個月工啦.有7個月我是放假的.我記得今年第一份工是返x施.果陣是2月12日.是我最記得的.因第2日就是大頭生日了. 但我做到5月12日就無做了.剛剛好做左3個月就無做.之後就放左半年假到.直到近排11月20日先開始返e+份工.但我唔知叫咩名了.是買芭芙的啦.但好少$$...唉.
今年最開心的事就是在3月22日我最愛的KAT-TUN組成5年.終在3月22日呢個大日子出道了.也出了第一張真真正正的KAT-TUN CD..我當然有買到啦.好開心的心情去買.雖然600蚊真的好貴.但我覺得是填得的啦.因是阿仔(JIN)的第一張CD.感覺好開心.第一次睇到KAT-TUN的PV都好開心.感覺KAT-TUN終真真正正出道是歌手了. 之後開心的事都唔記得.但我知道我開心的事全都是阿仔你.沒有了阿仔.我的開心事就會好少的了.
而最唔開心的事在10月13日呢一日.一起身睇報紙就話阿仔要去讀書.站休3個月.真的一睇到喊出黎的啊.點知上網睇.還話不止3個月是半年或更長的時間.真的個心情成個下跌哂.感覺咩都無哂咁.開頭都想去唔相信.但果晚阿仔你就開記者會證實左是真的.果陣真的好唔開心.點解要走.還要半年或有多.之後不停有阿仔的不好新聞.又話佢要結婚.唔返黎KAT-TUN等.真的好唔開心的.但我不會信.真阿仔在記者會講過一定會返黎的啊.一定不是因為女人而走的.是去讀書.雖然喊左好幾日.但你的決定一定會支持的啦.所以慢慢都去接受..今日.阿仔以去左讀書2個幾月就快3個月了.好希望阿仔快D返黎.KAT-TUN同我地都等著你回來呢.
而07年.我好希望阿仔快D返黎啦.好希望在8月尾去到日本.好想在日本過22歲生日.所以E+正在努力中的了. 也希望出年阿仔同KAT-TUN都可以順順利利..咁我就開心的了.
|