♥iamching2(:
jjanice1995
暱稱: `M!SSych!nG﹏
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
就像你當日痛心她回絕...
-' 不是對你沒信...
. 願意用一支黑色的...
多得你我學會撐下去.
♥♥愿某日子不需苦痛忍...
文章分類
全部 (70)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 70
留言總數: 359
今日人氣: 9
累積人氣: 1377
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 11 日  星期五   晴天


❤ 為何還未看開 司機怎可以說不載 搭客心不在 這份愛 未曾裝載(...) 分類: 未分類

❤   為何還未看開 司機怎可以說不載 搭客心不在 這份愛 未曾裝載(...)

2009-09-11

今日又聽左4堂講座orz

超攰喔`.

 

最初希望可以跟你關係可以變回似以前1樣好,,

點知真的可以...

跟你sms,,傾偈,,出街;;

但係原來1切都只係幻像...

我只是1隻棋子吧,,

在你心目中...我到底是什麼.?

這些這些...都好似黑朱古力1樣,,

最初放入口是甜的....

但當你慢慢再試...那就只得苦味..而且是很苦很苦...

其實我對你來說...只是for利用吧,,

當你知道我沒有任何價值...你就會把我扔在1旁吧...

每次好像都被你騙了...每次你都說信我吧;;

我都是信你..但你最後也是騙了我.

我以為你那麼久都沒有提起那件事,,

還以為你真的隨便說說,,

原來...又是我的1相情願,,,

哈...很可笑吧`

我就像司機的歌詞1樣...

{{話直行 就直行 別轉彎 身份 有規限
我最笨 我最鈍 但我肯 伴 你到終站}}

i dunno wt should i do now...

i just felt worst now;;

i dun want to talk any...



2009 年 9 月 10 日  星期四   晴天


❤這感覺 已經不對 我努力再挽回...; 分類: 未分類

❤這感覺 已經不對 我努力再挽回...;

2009-09-10

今日果四堂都變晒去hall聽研討會...

最衫都幾俾心機聽,,

聽聽下就真係頂吾順-____-v

 

今日都冇發生d咩...

放學聽歌果陣諗左好多野,,

但係都好似全部都係冇可能咁...

 

終於自己去搵你,,,

點知只係換黎1句 ''不知道''

我只好答你 ''喔...吾該,,''

之後你就答返我...

覆完你,,你又係咁拉;;

 



2009 年 9 月 9 日  星期三   晴天


❤❤能否能否 每日也猶如重新邂逅.? ❤❤ 分類: 未分類

❤❤能否能否 每日也猶如重新邂逅.? ❤❤

2009-09-09

上足全日堂>"<

好攰喔...

bio林s!r好gag,,

越黎越鍾意上bio堂.

psy都幾期待;;

econ就幾驚嚕.

 

sigh...

今日撞到你囉又,,,

但係你同我揮手講byebye0,0

嚇親我>"<

跟住搭車果陣打黎問我a_a

咁岩我冇帶吾知...

點知大家say完bye都冇收線''

點知自己衰收左線...orz



2009 年 9 月 8 日  星期二   晴天


❤ 方知道內疚 情不能舊 還是會舊* 分類: 未分類

❤  方知道內疚 情不能舊 還是會舊*

2009-09-08

第2日MS,,

psy好好玩,,

只係淨勇氣姐;;

bio林s!r好gag>"<

睇到d cell就想死-0-''

兩堂geog係度hea-___-v`

 

以為你避我避到吾知幾時,,

點知你又sms我....

點知re完你,,你又係咁/3\

諗住算拉....

點知又搞成咁___v`

對吾住牙,,,

原來我係你心目中1直都係咁差/tot\

對吾住...*

心情不佳-v-`

吾講嚕*



2009 年 9 月 7 日  星期一   晴天


❤❤最熟識的陌生人...`❤❤ 分類: 未分類

2009-09-07

第1日MS1...

okay拉,,都幾好玩;;

不過d呀s!r就...

空堂果陣好悶呢>"<

冇乜特別,,

 

仍然好多謝各位拉=]

多謝你地叫我開心d,,好快會冇事;;

大家都好關心我...take care我*

我好返好多拉''

真咖;D

多謝你地<333

 

你好似都1直避開我...{我們變成了世上 最熟悉的 陌生人}

我做錯左d咩ma.?!

對吾住,,

最近聽到關於你gE消息,,

通常都係吾好既...

我吾相信,,

但我好似俾果d消息搞到有d...

點解你同以前好似係兩個人咁.?!

你以前會好care我...但依家...

咩都不聞不問咁,,{情願我聽不清楚 當時誰人口口聲聲不會掉低我}

你到底係邊個.?

i dont know who you are...

you are not that guy anymore...

why you have always lie on me...you ask me to trust you,,

but you show me you are lying...,

{時光流走 美麗過從來難照舊}