♥iamching2(:
jjanice1995
暱稱: `M!SSych!nG﹏
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
就像你當日痛心她回絕...
-' 不是對你沒信...
. 願意用一支黑色的...
多得你我學會撐下去.
♥♥愿某日子不需苦痛忍...
文章分類
全部 (70)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 70
留言總數: 359
今日人氣: 0
累積人氣: 1366
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 8 月 3 日  星期一   晴天


❤怪怪的`..❤ 分類: 未分類

好怪喔,,

你竟然會俾錢我!!?..我冇發夢吧?!

你好似同佢調轉左囉-口-'''

算啦唉..唔講咁多費時煩.



❤s!u... 分類: 未分類

❤s!u..

超炆囉岩岩,,

乜事先...出多1兩次街就嘈..

我都係想係呢個summer玩埋佢姐...我都冇得再玩啦,,

洗吾洗咁呀.!?

連玩既最後機會都吾俾...我唔信你後生果陣冇玩過囉;;

話我態度差...當事人都冇話我啦...邊度到你話呀,,

話我俾面色你地睇...

你有冇諗過係邊個俾面色我睇、態度對我差先呀.!!?

你話我...哈`

真好笑囉'



2009 年 7 月 28 日  星期二   晴天


❤❤100問-,-` 分類: 未分類

s!u..又係1oo問-,-

 

★★★★★★★★★★*`Start★★★★★★★★★★
`o01. 妳的大名;_ ah晴=]
`o02. 幾碎;_ 13._.
`o03. Msn;_ [email protected]
`o04. 手機幾號;_649125xx`[3台]得閑sms;;
`o05. 住系邊忽;_ YL..
`o06. 心情如何;_ 悶-,-
????? Ab0ut My L0vE ;) ?????
`o07. 有冇中意人;_ 有,,
`o08. 點解中意{他};_ 下..鬼知咩`
`o09. 中意{他}幾耐;_ 1排﹏
`o10. {他}有咩好;_ 乜都好
`o11. {他}知妳囍{他}嗎;_ 點知佢知5知v3v
`o12. {他}囍妳嗎;_ 憎掛''
`o13. 拍過幾次拖;_ 2次以內
`o14. 上次點解會分手;_ 5知bor又//
`o15. 擇偶條件是什麼;_ 唔知咖nor..鍾意咪得囉`
`o16. 比人搶左{他}, 妳會點;_ 下..睇下邊個會搶拉,,姣西咪打7佢囉-3-
`o17. 愛人 / 朋友, 誰比較重要;_ 2樣都重要<333
????? Ab0ut My FriEnds ;) ?????
`o18. 有幾丁朋友;_ 下..點q知v_v
`o19. 你愛朋友嗎;_ 洗乜講(K)
`o20. 對妳最好既系;_ tung..yan,,炭囡,,蕾b..金囝,,ck;;
`o21. 最知心的;_yan..蕾b..金囝,,vanvan
`o22. 最可愛的;_同上`
`o23. 最索 / 帥的;_ 索女van..帥-,-我算5算!?
`o24. 最白目的;_下..你囉,,搞埋晒d咁既野`
o25. 最了解妳的;_yan..金囝`
`o26. 最可靠的;_ 冇人係完全可靠咖bor-_-''
`o27. 最傻婆 / 傻佬的;_傻..梗係我啦*v*
`o28. 最吾願意同邊丁人做Fds;_ 姣西,,煩友-___-''
????? Ab0ut My Sch00L ;) ?????
`o29. 邊間學校;_ 真道;
`o30. 邊班* 咩學號;_ 5E*10號*
`o31. 最囍邊科;_ arT..自修算5算!??
`o32. 最憎邊科;_ all.3.
`o33. 最囍邊位老師;_ 冇-.-
`o34. 最憎邊位老師;_ 曾x儀.
`o35. 班主任是誰;_ 馮s!r`
`o36. 班上面有幾丁友;_ 點知幾丁*_*`
`o37. 級花+級草是誰;_ 冇bor''
`o38. 有冇比同學杯葛過;_ 得我杯葛人咋bor xdd
`o39. 有冇比訓導嘈過;_ 冇bor,,當佢唱歌之ma+_+
`o40. 如有* 咩事;_ 好多._."
????? Ab0ut My Fav0uritE ;) ?????
`o41. 最囍的人;_自己xdd
`o42. 最囍的歌手;_ 冇邊個特別囍;]
`o43. 最囍的食物;_ man!0v0
`o44. 最囍的季節;_ 除左春天...
`o45. 最囍的日子;_ h0lleween+b day
`o46. 最囍的髮型;_ -3-''
`o47. 最囍的牌子;_ 冇特別愛,,
`o48. 最囍的口頭禪;_ 仆街xpp
`o49. 最囍的小動作;_撥頭髮._.
`o50. 最囍的地方;_我張床xbb
????? Ab0ut My Ch0icE ;) ?????
`o51. 棒棒堂 0r 飛輪海;_梗系棒棒堂拉;
`o52. 黑色 0r 白色;_ 2個都要
`o53. 老豆 0r 媽子;_ 老母;)
o54. Msn 0r ICQ;_ msn
`o55. iPod 0r Mp3;_!p0d`
`o56. 寄信 0r SmS;_ sMs
`o57. 愛人 0r 被愛;_ 愛人<3
`o58. 生仔 0r 生女;_吾生;]
`o59. 海綿寶寶 0r 史迪仔;_ 史史仔<3333
`o60. 香港 0r 日本;_日本;]
`o61. 晴天 0r 雨天;_ 陰天.0k?!
`o62. 可樂 0r 雪碧;_ 雪碧碧
`o63. 肥 0r 瘦;_吾肥吾瘦;>
????? Ab0ut My HatE ;) ?????
`o64. 最討厭邊類人;_ 姣.煩*
`o65. 最討厭的同性;_好似冇;
`o66. 最討厭的異性;_ 8兩金._."
`o67. 最討厭的歌手;_ 冇掛.
`o68. 最討厭的動作;_整鼻屎=_=!
`o69. 最討厭的牌子;_吾知.
`o70. 最討厭的食物;_多-33-
`o71. 最討厭的聲音;_姣聲+扮bb聲(!)
????? Ab0ut My FuturE ;) ?????
`o72. 大個想做乜;_ 到時先算
`o73. 幾碎出嫁;_ 遲d先算
`o74. 嫁比邊個;_ 我都想知-.-
`o75. 入邊間大學;_入到先算
`o76. 出吾出國;_到時先算
`o77. 做吾做Ms. HK;_吾做-.-
`o78. 做吾做明星;_做你老母-3-
????? Ab0ut N0w ;) ?????
`o79. 家陣幾點;_0;34am
`o80. 家陣妳系邊;_ my 狗竇
`o81. 家陣妳做緊乜;_1oo問-,-
`o82. 家陣最想做乜;_做完1oo問.!
`o83. 家陣有冇上緊網;_ 有
`o84. 家陣有冇聽緊歌;_ 有;here im-,-
`o85. 家陣最掛住邊個;_好多-.-.
`o86. 家陣妳悶吾悶;_ 0k拉-_-
`o87. 家陣妳開吾開心;_ 吾開心
`o88. 家陣妳傷吾傷心;_ 吾傷心
????? Ab0ut The m0sT ;) ?????
`o89. 最傻的一次;_ 只要係我清醒都係咖wor`
`o90. 最開心的一次;_一次咩先>3<
`o91. 最Din的一次;_ 大把-,-
`o92. 最魚的一次;_唉]]5好再提啦xp
`o93. 最失敗的一次;_失敗開咖wor-_-
`o94. 最錯的一次;_ 做你呢個100問囉-___-
`o95. 最白痴的一次;_做哩個1oo問-,-
????? Ab0ut This 10o 問 ;) ?????
`o96. 囍做10o問嗎;_ 點囍法.?!
`o97. 最想多謝誰;_冇;
`o98. 囍這個10o問嗎;_吾囍=]
`o99. 快完成了* 很緊張呢;_-3-
`10o. 完成了* 弓囍弓囍;_ 不
????? 別忘了點名呢 ;) ?????
[排名不分先後..唔好呷醋你排第幾呀xdd]

★tung`
★yan`
★蕾b`
★ck`
★vanvan`
★金囝`
★奶奶豬xdd`
★yan仔`
★晞晴家姐`
★.....`
★★★★★★★★★★*`Finish★★★★★★★★★★



2009 年 7 月 25 日  星期六   晴天


❤❤❤No matter what I do__All I think about is you ;;]]❤❤❤ 分類: 未分類

❤2009/07/25;;

10點幾醒左..約左張君12點ma orz,,

又話9點30morning call 我..點知10幾11點先打黎話訓過龍-.-;;

搞到我勁戀眼訓囉..s!u~~

去左佢屋企開賭局..哇..打4圈都冇已經隻眼澀到乜咁>.<''

跟住7點幾搵我既炭b2人世界xd`

去左apm..影相影相再影相,,

之後去pepper 1unch食牛肉飯^b^

又傾下呢樣果樣,,勁happ!`

食完行左陣就返歸,,

第1步踏入屋企已經俾人啤-,-   s!u..有咩好啤呀,,12點幾之ma`

唔9理佢地..洗白白先~~

洗完敷mask..上下網..搞下呢樣果樣,,

1點幾就訓左-口-...

真係奇蹟;;;❤



2009 年 7 月 23 日  星期四   晴天


th0se m3m0r!es !n these few week??or month` 分類: 未分類

愛是一種快樂 一種苦..也渴望你好好在乎,,
你有在乎過我跟你1起的時間ma?
我有..




  這是最近的1次跟你去街[第6次]..也是第1次整天只得我地兩個#^_^#
好開心..好開心~
前1晚你突然打黎問我得唔得閑..我話okay,,本來我約左fd咖..好彩我fd都好體諒我..thz yan=]
同你傾左好耐電話..傾到好夜..傾到電話冇電,,就連要訓教教..都唔記得1u^^"
我地都傾得好開心=D
你突然收線..我呆1呆,,諗..算啦..反正咁夜..聽日先搵你啦~
點知第2朝俾我見到你3點原來打過俾我^v^
不過都係晏d先打俾你啦..我知你1定好夜先訓教教..唔好嘈住你啦~
由於8點鐘俾人鏟左起身..所以我淨係訓得果6粒鐘
[p.s.連續兩晚都訓得6粒鐘-口-..但係第1晚唔係同你傾電電xdd]
由9點幾..等到12點正,,你終於起左身打返俾我xdd
你竟然話除左你就冇人可以同micheal jackson比..haha=D



thz u gave me gd memories again and again and i 10v3 it all`

我會好珍惜我地之間既回憶!多謝你=]

唔知..你仲會唔會叫我出黎呢??



原來..真係好痛咖,,
點解自己要咁蠢呢?
哈..仲要自己呃自己..哈..真係好笑...


為何還未看開 司機怎可以說不載
搭客心不在 這份愛 未曾裝載
感激不講一句 也應該 為何還未看開
不喜歡背人感慨 可以不愛 不用愛
就當喜歡給你差遣 原來還勝過被愛


琴晚..應該係前日..釘多左對耳環係右耳><
有衝動想釘耳骨..但淆>'<






好肥>"

janice chong..點解你要咁犯賤呀?!
你真係要幫佢?!
你諗清楚d wor!
我憎你..但我更憎我自己!


開心定唔開心好?!



今日又同你去街街1u`
睇左哈利波波xdd好好睇呢~~
之後仲食左鐵版燒tim xdd;;好味好味~不過好貴>3<
你仲叫我俾200蚊就得啦^^"
之後你終於開到你枝波子汽水..仲成身都係tim xdd
之後你竟然同我講左句..我即刻咩希望都冇晒/tot\;;
今日..都唔知算開心定唔開心;;
希望你冇淋濕啦..雖然你話冇露天地方..
醉了..真的能夠忘記你ma?


點解琴晚飲完都係頭痛之ma..今朝先黎胃痛?!
好辛苦呀..痛死我了><;;


多謝你地呀..蕾b,ck哥哥,家姐,vanvan,tung,yan and 金囝`..
多謝你地咁sup我;;
安慰我,,俾意見我;;
我真係學到好多野..
thz u guyz~~(K))
至于你到底係講真定想我緊張下..我就唔知啦,,
不過我諗..你都係講真拉,,
我明白的;;


sigh..
點解係咁..
vanvan唔好嬲我plz;;
我唔想我同佢冇fd做/tot\
wt should i do?!
plz tell me;;


點解會發左d咁既夢咖>"<
雖然我都好想你會真係呷醋>3<
但係冇可能的ma`


sigh again;;
本來仲諗住可以見到你tim..點知,,
原來迷路真係好可怕><;;
你卻把我扔在街上..無助地想辦法,,
淋到濕晒..好凍好凍,,
1個人係陌生既地方上面..
好驚好驚{我多希望你 還在我左右};;
下午2點幾..收到你的短訊,,
不理3721..都想趕來,,
落大雨..就連過馬路都不能..
你只問我去5去你到,,
我根本冇能力走得那麼遠,,
所以我說不了;;
幾經辛苦找到了那間書店..
本來已不想理你..但我還是不忍心,,
所以發了1條短訊給你..
到頭來..只換得1句"恭喜曬"...