愛是一種快樂 一種苦..也渴望你好好在乎,,
你有在乎過我跟你1起的時間ma?
我有..
這是最近的1次跟你去街[第6次]..也是第1次整天只得我地兩個#^_^#
好開心..好開心~
前1晚你突然打黎問我得唔得閑..我話okay,,本來我約左fd咖..好彩我fd都好體諒我..thz yan=]
同你傾左好耐電話..傾到好夜..傾到電話冇電,,就連要訓教教..都唔記得1u^^"
我地都傾得好開心=D
你突然收線..我呆1呆,,諗..算啦..反正咁夜..聽日先搵你啦~
點知第2朝俾我見到你3點原來打過俾我^v^
不過都係晏d先打俾你啦..我知你1定好夜先訓教教..唔好嘈住你啦~
由於8點鐘俾人鏟左起身..所以我淨係訓得果6粒鐘
[p.s.連續兩晚都訓得6粒鐘-口-..但係第1晚唔係同你傾電電xdd]
由9點幾..等到12點正,,你終於起左身打返俾我xdd
你竟然話除左你就冇人可以同micheal jackson比..haha=D
thz u gave me gd memories again and again and i 10v3 it all`
我會好珍惜我地之間既回憶!多謝你=]
唔知..你仲會唔會叫我出黎呢??
原來..真係好痛咖,,
點解自己要咁蠢呢?
哈..仲要自己呃自己..哈..真係好笑...
為何還未看開 司機怎可以說不載
搭客心不在 這份愛 未曾裝載
感激不講一句 也應該 為何還未看開
不喜歡背人感慨 可以不愛 不用愛
就當喜歡給你差遣 原來還勝過被愛
琴晚..應該係前日..釘多左對耳環係右耳><
有衝動想釘耳骨..但淆>'<
好肥>"
janice chong..點解你要咁犯賤呀?!
你真係要幫佢?!
你諗清楚d wor!
我憎你..但我更憎我自己!
開心定唔開心好?!
今日又同你去街街1u`
睇左哈利波波xdd好好睇呢~~
之後仲食左鐵版燒tim xdd;;好味好味~不過好貴>3<
你仲叫我俾200蚊就得啦^^"
之後你終於開到你枝波子汽水..仲成身都係tim xdd
之後你竟然同我講左句..我即刻咩希望都冇晒/tot\;;
今日..都唔知算開心定唔開心;;
希望你冇淋濕啦..雖然你話冇露天地方..
醉了..真的能夠忘記你ma?
點解琴晚飲完都係頭痛之ma..今朝先黎胃痛?!
好辛苦呀..痛死我了><;;
多謝你地呀..蕾b,ck哥哥,家姐,vanvan,tung,yan and 金囝`..
多謝你地咁sup我;;
安慰我,,俾意見我;;
我真係學到好多野..
thz u guyz~~(K))
至于你到底係講真定想我緊張下..我就唔知啦,,
不過我諗..你都係講真拉,,
我明白的;;
sigh..
點解係咁..
vanvan唔好嬲我plz;;
我唔想我同佢冇fd做/tot\
wt should i do?!
plz tell me;;
點解會發左d咁既夢咖>"<
雖然我都好想你會真係呷醋>3<
但係冇可能的ma`
sigh again;;
本來仲諗住可以見到你tim..點知,,
原來迷路真係好可怕><;;
你卻把我扔在街上..無助地想辦法,,
淋到濕晒..好凍好凍,,
1個人係陌生既地方上面..
好驚好驚{我多希望你 還在我左右};;
下午2點幾..收到你的短訊,,
不理3721..都想趕來,,
落大雨..就連過馬路都不能..
你只問我去5去你到,,
我根本冇能力走得那麼遠,,
所以我說不了;;
幾經辛苦找到了那間書店..
本來已不想理你..但我還是不忍心,,
所以發了1條短訊給你..
到頭來..只換得1句"恭喜曬"...













