♥iamching2(:
jjanice1995
暱稱: `M!SSych!nG﹏
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
就像你當日痛心她回絕...
-' 不是對你沒信...
. 願意用一支黑色的...
多得你我學會撐下去.
♥♥愿某日子不需苦痛忍...
文章分類
全部 (70)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 70
留言總數: 359
今日人氣: 2
累積人氣: 1368
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 5 日  星期六   晴天


❤❤❤好多謝你地牙❤❤❤ 分類: 未分類

❤❤❤好多謝你地牙❤❤❤

2009-09-05

今日gE心情變返好好多..

好多謝你地;;

其實呢兩日我都吾係幾開心,,

我知道我帶左好多麻煩俾大家...

真係好對吾住!

亦都要好多謝好多人,,

多謝你地幫左我咁多...

雖然可能你地咩都吾知`

我要多謝...

- tung...好多謝你亦都好對吾住你,,

好多謝你肯聽我講心事...安慰我,,

仲為左我吾走去拍拖...陪我過今晚]]

好對吾住你就係我特登搵你傾...搞到阻左你好多好多時間,,

又煩到你wor''

- yan...1樣拉*

多謝你聽我講...安慰我,,

借個膊頭俾我靠.

- 老媽子...好多謝你好多好多野,,

呢兩日係班房都聽我講...仲不停咁安慰我...

今日係lab果度肯聽我講咁耐...我仲不停喊,,

你仲俾意見我...叫我吾好喊,,

教我應該點做先岩`

- 老豆...雖然你吾知咩事,,

但你有哄返我開心,,

你話''仔女係青春期成長梗係搵老豆傾最好咖拉xbb''

我聽到真係笑左^^

好多謝你呀老豆;;

係學校有個咁gE老豆同媽媽真係好<333

- 周悠,,joyce,,思...多謝你地,,

你地都有叫我吾好吾開心,,

知到我喊仲俾tissue我''

多謝你地=]

- 君囝...多謝你,,

你呢兩日知我喊都攬住我叫我吾好喊;;

- !Ris...多謝你,,

你今日知到我喊就即刻放低你本書攬住我叫我吾好喊`

仲叫我同你地睇戲...雖然睇吾成,,但我都已經開心左好多.

- J0d!...多謝你..

你真係咩都吾知,,但你知我喊就叫我吾好咁,,

仲請我食jelly~

- 姚信+lulu lee...多謝你地,,

雖然可能你地乜都吾知,,

但你地都會上堂搞下gag,,我地4個/5個咁玩下,,傾下偈;;

咁樣我都覺得開心左好多拉,,多謝;]

p.s.

雖然大家都吾同班拉下年...不過我會記住我地上堂1齊玩gE時間=]

最後係你...好多謝你同對吾住你;;

對吾住阻你咁夜..搞到你咁攰,,打晒喊露咁>"<s0rry

好多謝好多謝你肯聽我講,,

同我講我冇煩到你..

叫我吾好諗埋d吾開心野,,

而且1定會冇事gE.

又叫我開心d個樣,,

仲好似特登睇下我係咪喊緊~

雖然你吾係做左好多野,,但我已經好開心,,好多謝你=]

我可能仲有d人漏左冇講,,

不過好多謝你地~

p.s.

多謝你tung..

你屋企真係超令xdd

我仲磅到我輕左1幾tim;D

 



❤❤❤我好似變左..❤❤❤ 分類: 未分類

❤❤❤我好似變左...❤❤❤

2009-09-05

本身朝頭早都好地地;;

點知今日講完個電話又黎拉/_\

以為都會冇事,,點知都係喊左`

好似俾班d人都發覺>"<

食1unch開始...上science最勁/333\

 

呢兩日我發覺我自己變左好多,,

變得癲癲得得,,

變得好懦弱,,

成日喊成日喊;;

今日冇拉拉勁喊完又勁笑a_a'

搞到都吾知似乜;

好似變左第2個人咁.

 

我要好多謝你地=]

 

 

 

 

 



2009 年 9 月 3 日  星期四   晴天


❤ 留住你會否比分開更好,還是我需要畫上句號 .?* 分類: 未分類

❤   留住你會否比分開更好,還是我需要畫上句號 .?*

2009-09-03

呢排吾係幾開心;

點解你好似咩都睇吾到咁''

點解你係1時1樣.?!

我知道我係d咩,,

我都係係你有需要果陣...你先搵我牙ma`

你同佢講野都吾同我講,,

吾通你之前就連呢件事都係呃我gE.!?

心情不佳,,吾想再講`

 

 



2009 年 9 月 1 日  星期二   晴天


❤ 我逞強 我害怕 少了你的世界寂寞顛簸___v` 分類: 未分類

❤   我逞強 我害怕 少了你的世界寂寞顛簸___v`

2009-09-01

首先講先hApi b!rthdAy t0 表妹b^^;;

 

今日又係咁過...都過得幾開心`

今朝先拎返本act bk-0-''

好彩好快就做晒,,仲做埋is份compare table tim.

原來出年已經冇晒d雜科w0r`

其實果d閒科都幾好玩呀*

第2堂上cby;;

突然俾佢哎起身..嚇左嚇,,

好彩有上堂...咪俾佢問到口啞啞v__v''

上第1堂is都幾好玩xd

同老豆係咁玩係咁玩;D

之後揚盛s!r d野...睇到好眼訓-.-\/

係大小息果陣同炭寶唄傾左陣電電,,

...隔離班友嘈到乜咁...搞到我都傾吾到嚕-,.-

 

 

本來諗住都幾開心,,

點知...又係咁`

本來我真係好希望你你會兌現你俾我gE承諾;;

但係最後都係冇>33<

這應該...

你是什麼都忘記了...對吧.!?

你對我gE承諾,,

你對我講過、做過gE野,,

1切1切都吾記得了...對吧.!?

返到屋企同左家姐傾左陣MsN'

講晒d野出黎,,真係舒服晒`

好多謝你丫家姐=]

大家都話你好cheap..衰人,,賤男;;

叫我g!vE uP你...

但我做吾到/33\

{旁人評論過 但其實你共我 從來未有依偎
最盡亦是熟絡地碰杯}

佢地話你1時1樣..,

想見就搵我...吾想果陣就不瞅不睬,,

話你當我係d咩''

家姐你問我''發生左咁多事,,唔通你仲睇唔出佢係點既人?

我真係吾知,,我根本吾識你...吾知你諗緊咩呀]]

你試過溫柔咁安慰我,,

試過好關心我...叫我小心d,,

我仲叫你吾好擔心我...你自己小心d仲好,,

你仲同我講''你放心...我點會有事呀''

但係你亦都試過,,

dum低我1個人係陌生gE地方上面...

''你只係問我係邊,,我連自己都吾知自己係邊...當我同你講我上左tAx!你就冇再理我''

我搵你咁多次...你都冇覆過我,,

你同我講話收吾到,,我吾知你今次有冇呃我呀,

我每次都相信你...但你每次都要俾我睇到你係呃緊我/_\

點解你要咁做.?!點解你要俾我知道你係呃緊我.??!

我今次真係吾知信吾信你好呀!

你叫我相信你...我都係每次好傻咁係到等你__. {怎麼我 知道明明在犯錯 也繼續原諒我}

最後你俾我見到d咩.!?

我地gE關係真係要結束了ma.?! {動人的表情 說每次冒險心得}

也許...分開1排對你我都好___\/'



2009 年 8 月 31 日  星期一   晴天


❤❤❤心情就像坐過山車1樣._.❤❤❤ 分類: 未分類

❤❤❤心情就像坐過山車1樣._.❤❤❤

2009-08-31

今日係第1日番學;;

感覺吾係好似以前咁吾想返學,,

我都吾知點解`

咁都幾好呀...連d未做晒既功課都吾係太過擔心'

都吾知搞乜野-,-''

不過算拉;;

終於都調到落3樓坐*

超正呀,,不過有d吾慣嚕...

成班都冇乜野....好似冇放過假咁~

大家都係1齊開開心心咁上堂;D

 

呢幾日今係俾你玩死-..-'

本來琴日勁嬲勁嬲你;;

點知你系琴晚又搵我...搞到我又心軟原諒左你-33-

你竟然講左d冇人知既野俾我聽...

又tum我笑#_#

不知不覺將係沖涼諗住鬧你果d野都吾記得晒'

諗返都覺得好笑xbb.

當時我諗住見到你就俾返晒d野你;

''me : 我地以後冇拖冇欠.!

u : ...你嬲咩呀.?!

me : 我嬲自己姐,,嬲自己做咩咁蠢識到你囉,,

u : 你咩意思呀.!?

me : 係呀係我錯呀!

我錯在識你,,

錯在點都信你,,無論自己點都知你會呃我,,

錯在太心軟,,每次都原諒你,,

錯在點都好,,都係為你諗先.!''

哈哈=]

真係好蠢xdd`