| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 9 月 5 日 星期六  |
| ❤❤❤好多謝你地牙❤❤❤ |
分類: 未分類 |
❤❤❤好多謝你地牙❤❤❤
2009-09-05
今日gE心情變返好好多..
好多謝你地;;
其實呢兩日我都吾係幾開心,,
我知道我帶左好多麻煩俾大家...
真係好對吾住!
亦都要好多謝好多人,,
多謝你地幫左我咁多...
雖然可能你地咩都吾知`
我要多謝...
- tung...好多謝你亦都好對吾住你,,
好多謝你肯聽我講心事...安慰我,,
仲為左我吾走去拍拖...陪我過今晚]]
好對吾住你就係我特登搵你傾...搞到阻左你好多好多時間,,
又煩到你wor''
- yan...1樣拉*
多謝你聽我講...安慰我,,
借個膊頭俾我靠.
- 老媽子...好多謝你好多好多野,,
呢兩日係班房都聽我講...仲不停咁安慰我...
今日係lab果度肯聽我講咁耐...我仲不停喊,,
你仲俾意見我...叫我吾好喊,,
教我應該點做先岩`
- 老豆...雖然你吾知咩事,,
但你有哄返我開心,,
你話''仔女係青春期成長梗係搵老豆傾最好咖拉xbb''
我聽到真係笑左^^
好多謝你呀老豆;;
係學校有個咁gE老豆同媽媽真係好<333
- 周悠,,joyce,,思...多謝你地,,
你地都有叫我吾好吾開心,,
知到我喊仲俾tissue我''
多謝你地=]
- 君囝...多謝你,,
你呢兩日知我喊都攬住我叫我吾好喊;;
- !Ris...多謝你,,
你今日知到我喊就即刻放低你本書攬住我叫我吾好喊`
仲叫我同你地睇戲...雖然睇吾成,,但我都已經開心左好多.
- J0d!...多謝你..
你真係咩都吾知,,但你知我喊就叫我吾好咁,,
仲請我食jelly~
- 姚信+lulu lee...多謝你地,,
雖然可能你地乜都吾知,,
但你地都會上堂搞下gag,,我地4個/5個咁玩下,,傾下偈;;
咁樣我都覺得開心左好多拉,,多謝;]
p.s.
雖然大家都吾同班拉下年...不過我會記住我地上堂1齊玩gE時間=]
最後係你...好多謝你同對吾住你;;
對吾住阻你咁夜..搞到你咁攰,,打晒喊露咁>"<s0rry
好多謝好多謝你肯聽我講,,
同我講我冇煩到你..
叫我吾好諗埋d吾開心野,,
而且1定會冇事gE.
又叫我開心d個樣,,
仲好似特登睇下我係咪喊緊~
雖然你吾係做左好多野,,但我已經好開心,,好多謝你=]
我可能仲有d人漏左冇講,,
不過好多謝你地~
p.s.
多謝你tung..
你屋企真係超令xdd
我仲磅到我輕左1幾tim;D
|
| ❤❤❤我好似變左..❤❤❤ |
分類: 未分類 |
❤❤❤我好似變左...❤❤❤
2009-09-05
本身朝頭早都好地地;;
點知今日講完個電話又黎拉/_\
以為都會冇事,,點知都係喊左`
好似俾班d人都發覺>"<
食1unch開始...上science最勁/333\
呢兩日我發覺我自己變左好多,,
變得癲癲得得,,
變得好懦弱,,
成日喊成日喊;;
今日冇拉拉勁喊完又勁笑a_a'
搞到都吾知似乜;
好似變左第2個人咁.
我要好多謝你地=]
|
2009 年 9 月 3 日 星期四  |
| ❤ 留住你會否比分開更好,還是我需要畫上句號 .?* |
分類: 未分類 |
❤ 留住你會否比分開更好,還是我需要畫上句號 .?*
2009-09-03
呢排吾係幾開心;
點解你好似咩都睇吾到咁''
點解你係1時1樣.?!
我知道我係d咩,,
我都係係你有需要果陣...你先搵我牙ma`
你同佢講野都吾同我講,,
吾通你之前就連呢件事都係呃我gE.!?
心情不佳,,吾想再講`
|
2009 年 9 月 1 日 星期二  |
| ❤ 我逞強 我害怕 少了你的世界寂寞顛簸___v` |
分類: 未分類 |
❤ 我逞強 我害怕 少了你的世界寂寞顛簸___v`
2009-09-01
首先講先hApi b!rthdAy t0 表妹b^^;;
今日又係咁過...都過得幾開心`
今朝先拎返本act bk-0-''
好彩好快就做晒,,仲做埋is份compare table tim.
原來出年已經冇晒d雜科w0r`
其實果d閒科都幾好玩呀*
第2堂上cby;;
突然俾佢哎起身..嚇左嚇,,
好彩有上堂...咪俾佢問到口啞啞v__v''
上第1堂is都幾好玩xd
同老豆係咁玩係咁玩;D
之後揚盛s!r d野...睇到好眼訓-.-\/
係大小息果陣同炭寶唄傾左陣電電,,
...隔離班友嘈到乜咁...搞到我都傾吾到嚕-,.-
本來諗住都幾開心,,
點知...又係咁`
本來我真係好希望你你會兌現你俾我gE承諾;;
但係最後都係冇>33<
這應該...
你是什麼都忘記了...對吧.!?
你對我gE承諾,,
你對我講過、做過gE野,,
1切1切都吾記得了...對吧.!?
返到屋企同左家姐傾左陣MsN'
講晒d野出黎,,真係舒服晒`
好多謝你丫家姐=]
大家都話你好cheap..衰人,,賤男;;
叫我g!vE uP你...
但我做吾到/33\
{旁人評論過 但其實你共我 從來未有依偎
最盡亦是熟絡地碰杯}
佢地話你1時1樣..,
想見就搵我...吾想果陣就不瞅不睬,,
話你當我係d咩''
家姐你問我''發生左咁多事,,唔通你仲睇唔出佢係點既人?
我真係吾知,,我根本吾識你...吾知你諗緊咩呀]]
你試過溫柔咁安慰我,,
試過好關心我...叫我小心d,,
我仲叫你吾好擔心我...你自己小心d仲好,,
你仲同我講''你放心...我點會有事呀''
但係你亦都試過,,
dum低我1個人係陌生gE地方上面...
''你只係問我係邊,,我連自己都吾知自己係邊...當我同你講我上左tAx!你就冇再理我''
我搵你咁多次...你都冇覆過我,,
你同我講話收吾到,,我吾知你今次有冇呃我呀,
我每次都相信你...但你每次都要俾我睇到你係呃緊我/_\
點解你要咁做.?!點解你要俾我知道你係呃緊我.??!
我今次真係吾知信吾信你好呀!
你叫我相信你...我都係每次好傻咁係到等你__. {怎麼我 知道明明在犯錯 也繼續原諒我}
最後你俾我見到d咩.!?
我地gE關係真係要結束了ma.?! {動人的表情 說每次冒險心得}
也許...分開1排對你我都好___\/' |
2009 年 8 月 31 日 星期一  |
| ❤❤❤心情就像坐過山車1樣._.❤❤❤ |
分類: 未分類 |
❤❤❤心情就像坐過山車1樣._.❤❤❤
2009-08-31
今日係第1日番學;;
感覺吾係好似以前咁吾想返學,,
我都吾知點解`
咁都幾好呀...連d未做晒既功課都吾係太過擔心'
都吾知搞乜野-,-''
不過算拉;;
終於都調到落3樓坐*
超正呀,,不過有d吾慣嚕...
成班都冇乜野....好似冇放過假咁~
大家都係1齊開開心心咁上堂;D
呢幾日今係俾你玩死-..-'
本來琴日勁嬲勁嬲你;;
點知你系琴晚又搵我...搞到我又心軟原諒左你-33-
你竟然講左d冇人知既野俾我聽...
又tum我笑#_#
不知不覺將係沖涼諗住鬧你果d野都吾記得晒'
諗返都覺得好笑xbb.
當時我諗住見到你就俾返晒d野你;
''me : 我地以後冇拖冇欠.!
u : ...你嬲咩呀.?!
me : 我嬲自己姐,,嬲自己做咩咁蠢識到你囉,,
u : 你咩意思呀.!?
me : 係呀係我錯呀!
我錯在識你,,
錯在點都信你,,無論自己點都知你會呃我,,
錯在太心軟,,每次都原諒你,,
錯在點都好,,都係為你諗先.!''
哈哈=]
真係好蠢xdd` |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | »
|