| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 8 月 30 日 星期日  |
| ❤❤❤係咪衰呀你>33<❤❤❤ |
分類: 未分類 |
2009-08-30
依家朝早1點幾;;
有dd眼訓-.-
唉]]
你係咪衰呀,,
係都要依家咁夜打黎...
玩野咩.!?
搞到我本來眼訓都傾傾下訓吾著>"<
係咪衰呀...俾你搞到我訓吾著`
禮拜一返學拉你話點算呀>33<
仲話叫我起身喎...係我叫你既機會係高好多嚕*
不過算拉`
聽日我1定要晨早留留call你xdd
好玩嚕*b*
睇下你醒吾醒xbb.
吾醒你就知死;;
我都知你冇咁好心買俾我咖拉~~
不過算拉...我大人有大量xdd'.
俾你玩死拉真係xbb
唉]]
吾等拉,,
訓教教算~~
早抖拉;D
|
2009 年 8 月 26 日 星期三  |
| ❤❤❤laughing gor*長腳蟹*v*❤❤❤ |
分類: 未分類 |
2009-08-26
好支力喔0,0
琴晚又係睇完彊屍先訓-0-''
今朝又8點彈左起身,,
費時遲到拉><''
點知你又再遲到-,-
自己又冇拉拉發自己脾四走wor;;
決定自己到左都吾打俾你...睇下你幾點打黎,,
搞到自己坐係starbucks獨自聽住歌、飲latte`
[不停聽住內疚劇場囉>33<
{女:我話過,當我嘅耐心用完,我就會離開,永遠咁離開。
男:點解人永遠都要等到失去先懂得珍惜,我好掛住你啊!!
合:當没有 偏會痛惜最初的所有 極不想分手 但没借口 你說你受够夠 誰明白當密友
不識得挽救 習慣被愛等於咀咒 令你很多傷口 即使追究 走的都要走 方知道内疚 }]
等左半粒鐘你終於黎到-.-''
我仲要俾埋你拎走;;
我想講你淨我錢bor,,
依家吾係得我淨你錢拉`
你都淨我呀!-33-
唉]]
好快我就為左我d fd就走人1u嚕'
之後走左去睇laughing gor~
入場果陣搵極都搵吾到student id card,,好彩'met飛'哥哥好人俾我用學生發達窿入場=)
點知去完washroom即刻搵返;;
我地行出去買野食果陣仲show俾'met'飛哥哥睇xbb
哥哥囧左xd
買完野食佢仲叫我地入去[勁覺得佢覺得我地阻住佢做野囉xdd]''
真係好好睇borxdd
起碼吾會覺得浪費錢入場呀`
超中2呀秋生個make up,鎮宇個頭嚕xdd,,
長腳蟹係我睇laughing gor既1個重要原因之1`
佢真係勁令又高bor.
係戲入面又型又寸,,
飛車、開拖劈友都有佢份*v*
仲勁夠薑幫秋生寸鎮宇tim;D
令到我不禁講1句''長腳蟹,,你好型呀*b*''
睇完就落foodcourt做埋d maths hw;
霸住人地張檯又吾買野食hehe''
聞到dpepper lunch好香...
但又食吾落-.-''
搞掂就去學校接細佬,
約埋yan陪我去,,
真係好掛住佢呀=]
佢仲送左隻海綿bb俾我^v^
真係好cute;)
忽然覺得自己份禮拜好cheap tim>33<
多謝你呀yan<333
跟住就返左屋企1u~
呢幾日吾知咩事,,隻腳都好痛`
但冇法,,都係要行咖拉/.\ |
2009 年 8 月 24 日 星期一  |
| ❤❤❤是我錯怪了你ma.?❤❤❤ |
分類: 未分類 |
2009-08-22
去左君囝屋企做功課;
點知做左dd都冇...
就係度哎口痕落街食烏冬,,
食完去百佳買野食買送煮飯仔`
搞左個幾鐘,, 終於煮完'
整左炒豆豆n煎牛仔骨同煲冬瓜湯~
好味好味*33*
食完返歸,,
22號番外~
做緊功課果陣...諗住好專心,,
等君囝教識我點樣計;;
點知教教下突然sms到`
諗住係d咩33既廣告~
點知原來係你...
我見到係你都嚇1嚇,,
睇睇下覺得奇怪...
[msg內容下刪...]
心諗''吾通你1直都收吾到我d msg.?''
諗住覆完你就返返去繼續收心做功課,,
點知你又sd黎0,0
搞到我咩心情都冇晒,,幾經辛苦諗住專心做功課既m00d都冇晒>"<
唉]]係咪真係我怪錯左你.?
之後不停諗不停諗,,
諗左好多野/
好想問你''你真係收吾到.?你幾時開始收吾到.?!''
但又吾知點解吾敢問,,又費時阻你忙拉(...)`
2009-08-23
今日去左圓方同佢地睇鼠鼠特攻~
都okay好睇既,,幾gag [好低b丫我xbb]`
係食飯睇戲前...我地去左海港城周圍行hEa時間;;
初頭我地分頭行,,自己睇自己野,,
我同老母睇,,老豆同兩條友囝行''
行行下電電響{讓我照顧你 在這荒蕪世界裡~~~[我愛京京*v*]}
仲同老母講打黎拉打黎拉[以為老豆搵我地],,
點知1拎電電出黎見到你相相0口0'''
[下刪內容(...)]
講完果陣真係feel到好奇怪既感覺''
吾知點解...見親你都會有怪gE感覺...好似吾知自己想點咁xbb.
見到你打黎果陣老母仲要係隔離望住我omg-0-''
死嚕...我個又驚訝又囧個樣1定俾老母見到0,0'''
仲要好似面紅左0囧0*
真掉架/.\
|
2009 年 8 月 21 日 星期五  |
| ❤挫敗/_\.❤ |
分類: 未分類 |
❤眼盲II.❤
2009-08-21
今日做左成日maths功課;;
做做下先有人同我講話''你知吾知書d exercise都要做呀.?全部wor*''
-口-''' 全部...
全部 = 百幾條數[未計act bk同ws]
s**t!!!
乜料呀,,成百幾條數;;
有冇問題呀,,
教都未教過就要我地自己學自己做`
唉]]]
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
就黎1個月拉;;
你要我點去面對你.?
我應該相信邊個.?! 你話我知牙...吾該;;
求下你吾好玩我牙好ma.!?
.★*... ...*★.• ·* .:。.★*... ...*★.• ·* .:。.★*... ...*★.• ·* .:。
睇真d,,原來你講既都係佢...
你想同佢講咩呢.?!
yan,,
plz...下次吾該講清楚d=]
差d俾你嚇死;;
你知呢d野好尷尬嚕,,
佢以為我咩...佢又以為我咩`
真係玩野-,-
呼...玩都吾好玩d咁既野拉'
痛苦*3*
yan你講既野係咪真.?
我m!ss左他的dat!ng ma.?
抱歉,,
我原全吾知發生左d咁既野,,
佢冇咁同我講過...,
i've no idea about this~
不過都好既`
起碼吾洗叫我做決擇*
依家...其他都幾玩野下;;
你想我點先...你地講牙!
|
2009 年 8 月 19 日 星期三  |
| ❤眼盲.❤ |
分類: 未分類 |
2009-08-19
呼,,好支力呀;;
今日成個下晝都係度做英文本exercise-,-
由兩點幾做到4點幾度拉...
做左7個chap-口-''' [眼盲]
近住抖左陣,,
食完飯洗完白白就做埋果dd*
做埋果2個chap'
真係眼盲咁滯嚕>"<
用左3日做日1晒中文同eng d功課=]
yes xd'
淨返maths sci 同comic,,
maths超難>333< |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | »
|