♥iamching2(:
jjanice1995
暱稱: `M!SSych!nG﹏
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
就像你當日痛心她回絕...
-' 不是對你沒信...
. 願意用一支黑色的...
多得你我學會撐下去.
♥♥愿某日子不需苦痛忍...
文章分類
全部 (70)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 70
留言總數: 359
今日人氣: 1
累積人氣: 1367
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 8 月 30 日  星期日   晴天


❤❤❤係咪衰呀你>33<❤❤❤ 分類: 未分類

2009-08-30

依家朝早1點幾;;

有dd眼訓-.-

唉]]

你係咪衰呀,,

係都要依家咁夜打黎...

玩野咩.!?

搞到我本來眼訓都傾傾下訓吾著>"<

係咪衰呀...俾你搞到我訓吾著`

禮拜一返學拉你話點算呀>33<

仲話叫我起身喎...係我叫你既機會係高好多嚕*

不過算拉`

聽日我1定要晨早留留call你xdd

好玩嚕*b*

睇下你醒吾醒xbb.

吾醒你就知死;;

我都知你冇咁好心買俾我咖拉~~

不過算拉...我大人有大量xdd'.

俾你玩死拉真係xbb

唉]]

吾等拉,,

訓教教算~~

早抖拉;D



2009 年 8 月 26 日  星期三   晴天


❤❤❤laughing gor*長腳蟹*v*❤❤❤ 分類: 未分類

2009-08-26

好支力喔0,0

琴晚又係睇完彊屍先訓-0-''

今朝又8點彈左起身,,

費時遲到拉><''

點知你又再遲到-,-

自己又冇拉拉發自己脾四走wor;;

決定自己到左都吾打俾你...睇下你幾點打黎,,

搞到自己坐係starbucks獨自聽住歌、飲latte`

[不停聽住內疚劇場囉>33<

{女:我話過,當我嘅耐心用完,我就會離開,永遠咁離開。

男:點解人永遠都要等到失去先懂得珍惜,我好掛住你啊!!

合:當没有 偏會痛惜最初的所有 極不想分手 但没借口 你說你受够夠 誰明白當密友

不識得挽救 習慣被愛等於咀咒 令你很多傷口 即使追究 走的都要走 方知道内疚
}]

等左半粒鐘你終於黎到-.-''

我仲要俾埋你拎走;;

我想講你淨我錢bor,,

依家吾係得我淨你錢拉`

你都淨我呀!-33-

唉]]

好快我就為左我d fd就走人1u嚕'

之後走左去睇laughing gor~

入場果陣搵極都搵吾到student id card,,好彩'met飛'哥哥好人俾我用學生發達窿入場=)

點知去完washroom即刻搵返;;

我地行出去買野食果陣仲show俾'met'飛哥哥睇xbb

哥哥囧左xd

買完野食佢仲叫我地入去[勁覺得佢覺得我地阻住佢做野囉xdd]''

真係好好睇borxdd

起碼吾會覺得浪費錢入場呀`

超中2呀秋生個make up,鎮宇個頭嚕xdd,,

長腳蟹係我睇laughing gor既1個重要原因之1`

佢真係勁令又高bor.

係戲入面又型又寸,,

飛車、開拖劈友都有佢份*v*

仲勁夠薑幫秋生寸鎮宇tim;D

令到我不禁講1句''長腳蟹,,你好型呀*b*''

睇完就落foodcourt做埋d maths hw;

霸住人地張檯又吾買野食hehe''

聞到dpepper lunch好香...

但又食吾落-.-''

搞掂就去學校接細佬,

約埋yan陪我去,,

真係好掛住佢呀=]

佢仲送左隻海綿bb俾我^v^

真係好cute;)

忽然覺得自己份禮拜好cheap tim>33<

多謝你呀yan<333

跟住就返左屋企1u~

呢幾日吾知咩事,,隻腳都好痛`

但冇法,,都係要行咖拉/.\



2009 年 8 月 24 日  星期一   晴天


❤❤❤是我錯怪了你ma.?❤❤❤ 分類: 未分類

2009-08-22

去左君囝屋企做功課;

點知做左dd都冇...

就係度哎口痕落街食烏冬,,

食完去百佳買野食買送煮飯仔`

搞左個幾鐘,, 終於煮完'

整左炒豆豆n煎牛仔骨同煲冬瓜湯~

好味好味*33*

食完返歸,,

 


22號番外~

做緊功課果陣...諗住好專心,,

等君囝教識我點樣計;;

點知教教下突然sms到`

諗住係d咩33既廣告~

點知原來係你...

我見到係你都嚇1嚇,,

睇睇下覺得奇怪...

[msg內容下刪...]

心諗''吾通你1直都收吾到我d msg.?''

諗住覆完你就返返去繼續收心做功課,,

點知你又sd黎0,0

搞到我咩心情都冇晒,,幾經辛苦諗住專心做功課既m00d都冇晒>"<

唉]]係咪真係我怪錯左你.?

之後不停諗不停諗,,

諗左好多野/

好想問你''你真係收吾到.?你幾時開始收吾到.?!''

但又吾知點解吾敢問,,又費時阻你忙拉(...)`

 

2009-08-23

今日去左圓方同佢地睇鼠鼠特攻~

都okay好睇既,,幾gag [好低b丫我xbb]`

係食飯睇戲前...我地去左海港城周圍行hEa時間;;

初頭我地分頭行,,自己睇自己野,,

我同老母睇,,老豆同兩條友囝行''

行行下電電響{讓我照顧你 在這荒蕪世界裡~~~[我愛京京*v*]}

仲同老母講打黎拉打黎拉[以為老豆搵我地],,

點知1拎電電出黎見到你相相0口0'''

[下刪內容(...)]

講完果陣真係feel到好奇怪既感覺''

吾知點解...見親你都會有怪gE感覺...好似吾知自己想點咁xbb.

見到你打黎果陣老母仲要係隔離望住我omg-0-''

死嚕...我個又驚訝又囧個樣1定俾老母見到0,0'''

仲要好似面紅左0囧0*

真掉架/.\

 



2009 年 8 月 21 日  星期五   晴天


❤挫敗/_\.❤ 分類: 未分類

❤眼盲II.❤

2009-08-21

今日做左成日maths功課;;

做做下先有人同我講話''你知吾知書d exercise都要做呀.?全部wor*''

-口-''' 全部...

全部 = 百幾條數[未計act bk同ws]

s**t!!!

乜料呀,,成百幾條數;;

有冇問題呀,,

教都未教過就要我地自己學自己做`

唉]]]

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

就黎1個月拉;;

你要我點去面對你.?

我應該相信邊個.?! 你話我知牙...吾該;;

求下你吾好玩我牙好ma.!?

 .★*... ...*★.• ·* .:。.★*... ...*★.• ·* .:。.★*... ...*★.• ·* .:。

睇真d,,原來你講既都係佢...

你想同佢講咩呢.?!

 

yan,,

plz...下次吾該講清楚d=]

差d俾你嚇死;;

你知呢d野好尷尬嚕,,

佢以為我咩...佢又以為我咩`

真係玩野-,-

呼...玩都吾好玩d咁既野拉'

痛苦*3*

yan你講既野係咪真.?

我m!ss左他的dat!ng ma.?

抱歉,,

我原全吾知發生左d咁既野,,

佢冇咁同我講過...,

i've no idea about this~

不過都好既`

起碼吾洗叫我做決擇*

 

依家...其他都幾玩野下;;

你想我點先...你地講牙!

 



2009 年 8 月 19 日  星期三   晴天


❤眼盲.❤ 分類: 未分類

2009-08-19

呼,,好支力呀;;

今日成個下晝都係度做英文本exercise-,-

由兩點幾做到4點幾度拉...

做左7個chap-口-''' [眼盲]

近住抖左陣,,

食完飯洗完白白就做埋果dd*

做埋果2個chap'

真係眼盲咁滯嚕>"<

用左3日做日1晒中文同eng d功課=]

yes xd'

淨返maths sci 同comic,,

maths超難>333<