|
|
| ♥2010-02-19 |
|
齊齊去拜年...
新年日日去拜年
超級悶 
14/2情人節兼大年初一
02:30PM約左WSH 嘻
佢送左禮物比我 呵呵
4:00PM去左拜年
年初2.3.4去吾同親戚到拜年
年初5開始睇戀愛星求人
好好睇 呵呵

|
| choyi幾時打??:2010-02-19 05:58 PM [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ... | 91 | »
|